Toon posts:

[XSD/JAXB] XSD ontdoen van redefine element

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XSD die bestaat uit 3 bestanden. In het eerste bestand wordt een 2e ge-include, in de dit bestand zitten abstracte datatypen. De abstracte datatypes worden uitgewerkt in het 3e bestand welke met behulp van een redefine in het 2e bestand is opgenomen.
Nu probeer ik mbv ant (en xjc) JAXB classes te genereren voor deze XSD, maar deze JAXB versie valt over de redefine, deze wordt namelijk niet ondersteunt.
Omdat het geen optie is om een andere versie van JAXB te gebruiken, wil ik deze XSD ontdoen van deze redefine.
Omdat mijn kennis van XML niet zo geweldig is wil ik hiet een tool voor gebruiken. Welke tool kan ik hiervoor gebruiken? XMLSpy misschien? En zo ja, iemand enig idee hoe dit te doen?

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Je kunt vanalles gebruiken. Gebruik je Websphere als appserver? Daar wordt een door IBM getunede Axis mee meegeleverd die een wsdl2java bevat.
XFire heeft er ook tooling voor. MyEclipse heb ik weleens gebruikt met XFire. Werkt prima. Dan kun je kiezen voor JAXB (2) of XMLBeans.

Ps. Ik neem aan dat je een web service gaat bouwen?
edit:

Oplossing voor de redefine was ik vergeten. Je kunt het proberen met xsd:import of xsd:include, maar ik weet niet genoeg details van je probleem om het te beargumenteren. Misschien wat stukjes source code?

[ Voor 25% gewijzigd door JKVA op 10-01-2007 20:34 ]

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy