DV-696 regiovrij?

Pagina: 1
Acties:

• Bram42
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 11:52
Ik heb hier al e.e.a. gelezen over eventuele problemen met digitaal out bij gebruik van HDMI (heb ik gelukkig geen last van) en luidruchtig loopwerk (valt bij mij ook wel mee). Kortom: dit ding bevalt me eigenlijk prima (wilde alleen een upgrade van de 585 vanwege HDMI), met zowel SACD als DVD-A ook. Maar bij MediaMarkt willen ze 'm nu niet meer regiovrij maken (waar ze dat 2 jaar geleden met de 585 nog zonder problemen deden). Maar ik wil 'm natuurlijk wel regiovrij hebben!! Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik heb op vcdhelp.com gekeken maar daar kwam ik ook niet veel verder mee.

"and we know that we know what we know. is it truth?"

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:56
Kijk hier voor de oplossing. Als je die leest snap je ook waarom de mediamarkt dat niet even voor je kon doen...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn winkels in NL die genoemde speler zonder problemen regiovrij kunnen leveren. Helaas is het dan niet altijd gegarandeerd dat je nog garantie hebt bij Pioneer en ervanuit moet gaan dat de winkel nog enige jaren bestaat als je speler defect raakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Of kijk hier (Pioneer FAQ). Diverse oplossing via de remote-hack, de Palm-variant werkte bij mij prima.

Apart verhaal in mijn geval: ik kocht een DV-696 vlak voor nieuwjaar in Oekraine. Jawel, of all places, spiksplinternieuw in officiele doos en officiele winkel - ze hadden er stapels van in die Media Markt-achtige zaak. Voor (omgerekend) nog geen EUR 90,- kon ik 'm kopen, de helft van wat die in Nederland bij de MediaMarkt kost. Bij mijn schoonfamilie aldaar gedegen getest, ik mocht 'm terugbrengen als-ie niet goed was. Alles okay en meegenomen naar huis in Nederland vlak na nieuwjaar. Enige minpunt was dat ie voor regio 5 was, maar met een Palm V die ik thuis onder een dikke laag stof uit een bureaula viste kon ik 'm zo regio vrij maken. De handleiding bij die DV-696 was alleen in het Russisch, maar een Engelse versie in PDF was zo gedownload van de Pioneer site.

Apparaat doet 't perfect, en voor nog geen EUR 90,- gok ik er wel op dat ik geen gebruik van garantie kan maken in de a.s. maanden.

• Bram42
NeoPhix schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:18:
Kijk hier voor de oplossing. Als je die leest snap je ook waarom de mediamarkt dat niet even voor je kon doen...
Thanks, maar dat had ik ook al gevonden. En ik heb geen pocket pc of palm, dus daar schiet ik niet zoveel mee op. Bij de Media Markt zelf hebben ze me deze site overigens laten zien, en was het verhaal dat ze het niet meer deden in verband met garantiemoeilijkheden bij Pioneer. Kan ik me iets bij voorstellen, maar zelfs toen ik vroeg of ze het ondanks dat, dus op mijn eigen risico, wilden doen, weigerden ze nog... :-(

[ Voor 26% gewijzigd door Bram42 op 12-01-2007 10:36 ]

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Bram42 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:35:En ik heb geen pocket pc of palm, dus daar schiet ik niet zoveel mee op....
Waar woon je? Als dat toevallig in de buurt van R'dam is, dan kan je wat mij betreft die van-onder-een-dikke-laag-stof-geviste Palm V van mij wel een dagje meenemen. De software waarmee ik de mijn 696 regiovrij heb kunnen maken, staat er nog op en werkt nog wel een week of wat. (want moet worden geregistreerd na 15 dagen).

Stuur een 'direct message' met een emailadres als dit interessant voor je is.

• Bram42
arsimo schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:56:
Waar woon je? Als dat toevallig in de buurt van R'dam is, dan kan je wat mij betreft die van-onder-een-dikke-laag-stof-geviste Palm V van mij wel een dagje meenemen.
Thanks! Maar ik woon in Utrecht dus dat is niet zo handig, aangezien ik zelden in Rotterdam kom. Ik heb wel eens even rondgevraagd en inmiddels iemand gevonden die het voor mij gaat doen.

Pagina: 1