Vraagje ivm aankoop LCD of PLASMA scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-02 15:35
hallo, omdat wij binnenkort met de familie naar de volgende eeuw gaan (nieuw computers, digitale TV , kabel internet ,etc etc) wil mijn vader (en ik) eigelijk een nieuwe TV kopen.
Nu kan ik niet zeggen dat wij slecht bedeeld zijn , en mijn vader geeft ook niet echt om het geld.
De enige voorwaardes zijn :
- het moet dus op zijn minst ~130cm zijn
- het moet FULL HD zijn , maw : 1080P ondersteunen
- het moet een HDMI aansluiting hebben
- het moet haarscherp zijn !

De enige die tot nu toe in de buurt komt is deze
Panasonic TH-65PV600

ik wil eigelijk bij Panasonic blijven omdat dat de besten zijn volgens de consumentengids.

nu, weet iemand een betere , of tenminste iets dat in de buurt komt van de Panasonic qua kwaliteit en groote?

mvg Tom

Verwijderd

Moet de tv plat zijn? Enig ander alternatief is de jvc d_ila rear prjection tv's. Die zijn echt heel erg mooi en geven hebben een beter beeld dan lcd en plasma... wel minder chique qua uiterlijk en niet op te hangen.

ps sharp heeft ook lcds van die grootte maar qua beeld weer heel anders dan plasma... plasma is iets warmer en vloeiender(maar heeft wel weer een glasplaat), lcd scherper en een wat minder contrast

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:35
Als je nog even wacht tot de zomer kan je een 103" plasma kopen als geld toch geen probleem is :)

Maar die 65PV600 is wel een heel mooi scherm (die in feb/maart vervangen wordt).

Als je bij Plasma wilt blijven moet je zeker ook even bij Pioneer een kijkje nemen. Die maken ook hele mooie schermen maar zijn meestal wel duurder als Panasonic.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

En deze ik-en-mijn-pappie-hebben-zoveel-geld-opschep-post kon niet in het Plasma/LCD topic omdat?

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 11-01-2007 09:20 ]

Groetjes, FaceDown.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 21:12

silitek

Tubes Only

^^IDD..als je zoveel geld bezit koop je het beste wat er is. En kom je niet op GOT vragen wat te doen 8)7..

Tubes....It's what make music music!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Zoek eerst maar eens zelf het een en ander uit. Loop eens een winkel binnen, check kieskeurig, noem maar op.

Zie ook Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.