Toon posts:

Batterij - probleem met mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Onlangs heb ik zware problemen met mijn laptop-batterij gekregen. Als ik de stroom uit mijn laptop uithaal valt hij compleet uit en werkt hij niet meer op batterij. Maar ik haal batterij uit, steek hem er terug in ... Hij start op via de batterij .. Maar als ik dan de stroom insteek en terug uithaal, valt hij terug uit ... En de batterij blijft maar laden, het is nu al twee uur dat ik met de stroom inzit ...

Weten jullie wat dit zou kunnen veroorzaken, hij doet dit nu al twee dagen aan een stuk. Het begon gisteren toen ik hem van beneden naar boven bracht... Zelf bij het opstarten van mijn computer als ik de stroom uithaal dan valt hij helemaal uit, dus een software probleem kan het wss niet zijn.

Zijn er nog mensen met dezelfde problemen en die weten hoe dit op te lossen ? Of zou ik naar een computer winkel moeten gaan om dit te laten nazien, of is er iets wat ik zelf kan doen, om extra kosten te vermijden !

mvg,
Frederic

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
1. Model
2. Garantie of niet?
3. Onlangs nog iets mee gebeurt verder?
4. Bios gechecked/update?
5. op GoT al gezocht naar zelfde problemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de BIOS niet geüpdate ... Naar mijn weten is er niets mee gebeurt .. Ik droeg hem naar boven en toen viel hij plots uit en begon het probleem zich voor te doen...

Garantie is jammer genoeg al lang gedaan :(

Het is ne ACER.. Ik zal straks (zit op babysit) kijken welk type het is !

Bon thx voor de hulp

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
Appart is het wel ja. Hij start wel op als je de accu er niet in hebt en hem wel op de stroom hebt? Zag laatst wel iemand met een Asus of Acer die volgens mij exact hetzelfde probleem had..

Verwijderd

Topicstarter
GremliN-Online schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:03:
Appart is het wel ja. Hij start wel op als je de accu er niet in hebt en hem wel op de stroom hebt? Zag laatst wel iemand met een Asus of Acer die volgens mij exact hetzelfde probleem had..
Op stroom doet hij alles .. Zonder ACCU of Met ACCU blijft hij werken ... Maar vanaf ik de power uittrek als hij opgestart is .. Valt hij uit zonder op de ACCU over te gaan .. en je kan zelf opstarten via de ACCU :s mor vanaf je die power insteekt ...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-01 11:44

PcDealer

HP ftw \o/

Klinkt als een power inverter probleem of een los contact. Wanneer heb je de Acer gekocht?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ik hem overgekocht van iemand die hem niet meer nodig had ... Ik zal eens moeten bellen voor te zien of er nog garantie is ... Maar denk het niet, hij is al meer dan 2 jaar oud nu .. Ik durf hem niet opendoen .. want dan krijg je die moeilijk dicht ! zou ik eens moeten bellen naar acer ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-01 11:44

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:35:
Ik hem overgekocht van iemand die hem niet meer nodig had ... Ik zal eens moeten bellen voor te zien of er nog garantie is ... Maar denk het niet, hij is al meer dan 2 jaar oud nu .. Ik durf hem niet opendoen .. want dan krijg je die moeilijk dicht !
Kijk eens of er een servicemanual is, bij HP i.e.g. wel.
zou ik eens moeten bellen naar acer ?
Misschien een bekend probleem...

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1