Toon posts:

Image laten bevriezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ben opzoek naar software dat zegmaar een image kan bevriezen.

Uitleg:

Ga een computer installeren met alles erop en eraan software/hardware enz, en alles instellen.

Wordt een pc met administrator rechten, dus mensen kunnen van alles wijzigen, kan niet onder de administrator rechten uit omdat een bepaald programma dit echt nodig heeft.

Is er een programma die nou het lieft om een bepaalde tijd alle instellingen weer terug zet hoe het was, dus mensen doen aanpassingen en na bv. 2 uur dat alles weer terugvalt naar oude instellingen.

Of ja boventste manier is mooier, maar nadat er opnieuw wordt opgestart dat alles terug valt, beetje het ewf idee wat de windows xp embedded wbt's hebben.

Reborn kaart kan ook nog een optie zijn, maar heb het liever anders.

Ennuh hibernation file iets over gelezen??? Zegt me weinig maar hier kan volgens mij ook wat mee, wat hier mee te maken heeft.

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, en genoeg info is anders hoor ik het graag.

Gr. Keizer

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al gekeken naar Deepfreeze :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

jep Deepfreeze is the way to go.

Na elke reboot hersteld ie de pc in de staat dat ie was toen de pc werd aangezet.
i-d-e-a-a-l