Intro/tussenfilmpjes schokken bij alle EA spellen.

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Bij bijna alle EA spellen die ik heb schokken de intro en tussenfilmpjes.
De spellen zelf lopen wel probleemloos en de meeste spellen heb ik ook gewoon legaal.
Herinstalleren van Windows heeft niet geholpen en verschillende videodrivers maaktte niks uit.
Ik zag dat de meeste EA filmpjes Bink gebruiken. Dus ik heb Bink geinstalleerd om te kijken of ik ergens iets kon veranderen, maar ik kan in Bink niks vinden.
Ik heb ook de Bink DLL al vervangen door een nieuwere versie bij 1 spel, maar toen werkte het spel niet meer.
En ik kan er ook nergens wat over vinden.

Ik heb een,
AMD Athlon 64 3000+ 2,0 GHZ
Asus K8V SE Deluxe
Geforce FX 5900XT 128MB
768MB Geheugen
Seagate 320GB 7200 rpm
Creative Live Platinum 5.1 Deluxe
Windows XP prof SP1 (ik heb slechte ervaring met SP2 dus ik gebruik liever nog SP1)

Al lijkt het me sterk dat het aan mijn systeem ligt aangezien de rest van het spel wel normaal speelt.
Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand hier een oplossing voor?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou mijn beste...

Het is misschien raar.. Maar het ligt toch aan je computer zelf....

Kijk ingame zul je niet op het allerhoogst spelen (ten eerste je videokaart is niet je van het, ten tweede de meeste spelen hebben toch min 1 GIG aan geheugen nodig).

Het spelen van de games zelf op de laagste settings zullen idd er voor zorgen dat je het spel nog kunt spelen. (ik denk dat je niet beter gewend bent)

Koop es een nieuwe video kaart en prop er wat ram bij, dan zul je tot de conclusie komen dat je games nu toch niet zo goed draaien als je denkt..

Over jou probleem

Intro's worden gestreamed.... Je bottleneck is toch het langzame CPU en diskaccess.. Hierdoor gaat het afspelen van de intro filmpjes niet optimaal.

Dingen die je kunt doen is ...

Harde schijf in twee partities opdelen. (beter is nog een HD er bij)
de ene gebruiken voor windows XP met de Pagefile....
De andere gebruiken om de games te installeren.....

Maar informatie mis ik nog

Wat is de groote van je Pagefile
Hoeveel partities heb je
Wat draai je in de achtergrond
Kijk eens welke processen het hoogst zijn tijdens het intro...

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

En de filmpjes afspelen in Bink zelf? Draaien ze dan wel goed??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."