Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

data sheet AU A018AN02

Pagina: 1
Acties:

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Ik heb hier een AU A018AN02 LCD 1,8" scherm liggen (ik geloof van sony)waar ik graag wat mee wil doen. (op pc aansluiten o.i.d. ) echter ben ik op zoek naar de datasheet hier vaan zodat ik dit evt op de vga kan aansluiten o.i.d. en er iets op kan showen.
Weet iemand waar ik deze kan vinden?
op google heb ik niets kunnen vinden van een datasheet.

Hier de specs van het schermpje:
Manufacturer AU
Part Number A018AN02
Screen Size 1.80
Panel Size 48.6 X 39.6 X 6.1 (mm)
Panel Type TFT-LCD
Resolution 280X220
Viewing Angle 45/45/10/30 (L/R;U/D)
Brightness 250 (nit)
Contrast Ratio 150:1
Display Colors 262K
Dot Pitch 0.127X0.121(mm)
Response Time 30(ms)
Supply Voltage 0.559(W)
Weight 20 (g)
Backlight 1 CCFL
Input Voltage 5/15/-10 (v)
Aspect Ratio 4:3
Production State ON
Panel Use DSC

alvast bedankt

[ Voor 43% gewijzigd door Frogy op 10-01-2007 15:34 ]

• Frogy
Nu heb ik een datasheet gevonden die er volgens mij bij hoort. maar het is mij niet echt duidelijk of ik deze op een vga connector kan sluiten/ solderen
http://homepages.nildram....0Optronics/A015AN02V1.pdf

[ Voor 23% gewijzigd door Frogy op 10-01-2007 16:40 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Move naar [EL], met casemodding heeft dit niets te zien.

Er zijn 5 digitale ingangen, over DVI worden er ook 5 digitale signalen met TMDS parallel verzonden, maar bij een DVI-D wordt enkel de analoge verticale sync meegezonden (horizontale zit op een van de 4 pinnetjes van DVI-I connectoren) wat wel als ingang wordt gebruikt door je LCD'tje volgens de timing-diagrammen van je datasheet.

Doorgaans wordt voor het aansluiten van LCD-panels LVDS gebruikt, maar ik denk dat de conversie daarnaar op het printje van het LCD wordt gedaan, je zit dus waarschijnlijk met een propriëtair protocol, waar men doorgaans een paar honderdduizend chipjes voor laat maken, voor een stuk is dat veel te duur dus zal je ws uit moeten kijken naar een FPGA ofzo om je signalen geschikt te krijgen.

Een "bloot" LCD'tje als het jouwe gebruiken is niet simpel, er komt héél wat meer bij kijken dan een connector aan de draden solderen, ben je zeker dat de benodigde kennis en doorzettingsvermogen aanwezig zijn?

[ Voor 107% gewijzigd door naftebakje op 10-01-2007 19:59 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Frogy
Dit LCD scherm komt uit een HP photosmart printer

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Frogy schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:07:
Dit LCD scherm komt uit een HP photosmart printer
Dat is nou niet bepaald een reactie waar we wat aan hebben. Maargoed, het is dus een schermpje die je niet zomaar aan je VGA of TV-out kan aansluiten zonder de nodige hardware ertussen, die je zelf zal moeten ontwerpen. Zolang je niet veel verstand hebt van elektronica, moeten we je toch gaan teleurstellen ben ik bang....