Nou heel mooi wat je van die kast hebt ge maakt de MOBOtray is fantastisch
Verwijderd
Het is nu voor de zomerVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:42:
Hey,
update komen voor de zomer. Ik heb het project even still gelegd ivm school, en aanschaf nieuw systeem.
Ik ben er alleen nog niet uit of ik het verouderde systeem in de stacker laat, of dat ik het nieuwe systeem erin doe.
Ook zal ik beginnen met een nieuwe mod deze zomer, het zal wel iets sneller gaan dan met de stacker omdat ik nu 2 pc hebt, dus kan werken aan een case terwijl ik nog op de ander mijn dingen kan doen
Ik ben echt zooooo benieuwt hoe het eruit komt tezien.
heb vandaag 2kasten besteld om ook maar eens te gaan modden. (althans proberen)
Laat ons niet telang wachten
@blaten: Hahah, jah het is idd voor de zomer nu, zal deze week nog wat foto's plaatsen van de kast op nkcm, en hoe die er nu bij staat/ligt hihi.
@darkpluisje: Jah, het is een plexieglas plaat van de gamma(blauw), met een uv rood plexi glas ervoor, en daarvoor een aluminuim plaat. Momenteel is het geheel helemaal zwart, behalve dat uv rood......
@darkpluisje: Jah, het is een plexieglas plaat van de gamma(blauw), met een uv rood plexi glas ervoor, en daarvoor een aluminuim plaat. Momenteel is het geheel helemaal zwart, behalve dat uv rood......
Verwijderd
laat ze maar komenVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:34:
@blaten: Hahah, jah het is idd voor de zomer nu, zal deze week nog wat foto's plaatsen van de kast op nkcm, en hoe die er nu bij staat/ligt hihi.
Jaja, is komt er dan toch van, de foto's van voor het nk casemodding
Nog een rode plaat besteld voor het zijpaneel, beetje te groot maar dan houd je nog wat over voor een ander keer hihi

Vga koelblok gespoten, in mat zwart.

Cpu blok is ook aan de beurt, die was blauw

De binnekant van de radiator afwerken,

Hd blokje is ook aan de beurt, mat zwart,

De zwarte stacker 831, de zwarte panelen ga ik gebruiken

Deze kast is voor een vriend van me, heeft die toch iets unieks

Zijpaneel klaar, en alles in zwart, met een rode rand

Hier ben ik bezig om de haakjes af te slijpen om het schuifsysteem te maken,

En dan valt er een stukje net geslepen in je schoen, en dat nu je geen sokken aan hebt
Dat deed zeer.
Zommige kunnen nog wel herinderen dat ik wat mank liep op NK casemodden, dat kwam omdat deze blaar een wond is geworden en wat is gaan ontsteken hihi

En als je dan toch bezig ben met jezelf te verminken, slijp ook ff in je vinger

Hier ben ik bezig met het shuifsysteem

Nog een rode plaat besteld voor het zijpaneel, beetje te groot maar dan houd je nog wat over voor een ander keer hihi
Vga koelblok gespoten, in mat zwart.
Cpu blok is ook aan de beurt, die was blauw
De binnekant van de radiator afwerken,
Hd blokje is ook aan de beurt, mat zwart,
De zwarte stacker 831, de zwarte panelen ga ik gebruiken
Deze kast is voor een vriend van me, heeft die toch iets unieks
Zijpaneel klaar, en alles in zwart, met een rode rand
Hier ben ik bezig om de haakjes af te slijpen om het schuifsysteem te maken,
En dan valt er een stukje net geslepen in je schoen, en dat nu je geen sokken aan hebt

Zommige kunnen nog wel herinderen dat ik wat mank liep op NK casemodden, dat kwam omdat deze blaar een wond is geworden en wat is gaan ontsteken hihi
En als je dan toch bezig ben met jezelf te verminken, slijp ook ff in je vinger

Hier ben ik bezig met het shuifsysteem
't ziet er allemaal heel ingenieus uit moet ik zeggen Farried, ben benieuwd hoe dat schuifsysteem straks in je kast komt te zitten.
Jah ik leef weer, ben nu vrij van school dus heb weer meer tijd om te posten.
Deze foto's zijn wel al 3 maand oud hihi, maar ik zal de komende maanden weer bezig gaan met de stacker830, en de Diamond Li(zie schop een modje)
Deze foto's zijn wel al 3 maand oud hihi, maar ik zal de komende maanden weer bezig gaan met de stacker830, en de Diamond Li(zie schop een modje)
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, en met de search vind ik niks, maar wat ga je precies doen met het schuifsysteem waar je hebt over hebt?
Ben er wel nieuwsgierig naar..
Nieuwsgierig maar geen zin om even door het topic heen te bladeren?endness schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:51:
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, en met de search vind ik niks, maar wat ga je precies doen met het schuifsysteem waar je hebt over hebt?

Aangezien ik geen luie donder ben een linkje, moet je wel nog even zelf klikken
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Nou, ooit wel, ben nu bezig met ander project, eentje voor vriend van me(Ferrari kast met echte ferrarri embleem van chrome)En een kast voor mezelf, moet ik helaas nog posten, maar ivm tijd heb ik dit nog niet gedaan.
Ik hoop deze kast wel eens af te krijgen, icl nieuwe hardware. Het probleem zit hem in de schuifpanelen die aan een kant niet niet paste.
Maar als het zover is meld ik het zeker
Ik hoop deze kast wel eens af te krijgen, icl nieuwe hardware. Het probleem zit hem in de schuifpanelen die aan een kant niet niet paste.
Maar als het zover is meld ik het zeker