[Outlook 2007] Briefpapier gebruiken/maken

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoe kan ik voor Outlook 2007 een briefpapier ontwikkelen? Het enige dat ik kan kiezen is thema's en dat zijn alleen de lettertypen + kleuren.
Ik wil graag voor een bepaalde account een briefpapier instellen, dit houd in een logo + wat tekst erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Heb je al gekeken in de bijgevoegde help van Outlook2007 ?
Lijkt me wel dat dat daarin staat.

Maar het lijkt me wel dat het mogelijk is.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

www.officeupdate.com ? En dan training/support?

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2007 13:01 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je dat hier leest of in een boek/google maakt ook niet zoveel uit lijkt mij met het verschil dat hier geen helpdesk is die alles voor je uitzoekt.

via de (online) help in outlook 2007 NL met het woord briefpapier:
Opmerking Outlook-briefpapier en thema's kunnen niet worden aangepast.

je schijnt wel weer een Word thema oid op een html email kunnen toepassen (zelfde venster te lezen). Heb het voor mezelf maar ff uitgezocht aangezien ik ook wel nieuwsgierig was :P

url als het werkt via F1 help dus en dan de combobox van zoeken uitklappen en alle outlook kiezen bijvoorbeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is er wel een fatsoenlijke manier om een nieuwe email met een template/sjabloon te beginnen? Dus dat mijn logo+adresgegevens al in de email staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

bartbh, er staan genoeg tips en aanwijzingen hierboven. In je reactie zie ik niets terug van wat je daar mee gedaan hebt. Het antwoord op je vraag is 'ja' en met de tips die hierboven gegeven zijn moet daar makkelijk uit te komen zijn. Ik ga dit topic dan ook sluiten.

Als je er met de gegeven tips niet uitkomt open dan gerust een nieuw topic, maar lees ajb vooraf even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ en dan vooral het deel over de topicstart.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.