Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi + audio-capabel gadget-ding

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024
De vraag is simpel: ik zoek een gadget met de volgende mogelijkheden:

* Wifi-toegang
* Audio-uitgang
* Linux

De functies waar ik dit ding voor wil gebruiken is:
* Bellen via Wifi-netwerken (VoIP)
* Muziek luisteren
* Agenda bijhouden
* SSH-toegang op desktop-machine: chatten, webbrowsing, etc

Wat is de prijsklasse van zo'n ding? Ik had in de eerste plaats gedacht om een Nintendo DS te kopen en daar linux op te zetten. Maar zijn er goedkopere oplossingen? (Nintendo DS + mod-equipment = EUR 250)

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nee, voor onder de 250 euro zal je niks in het pda segment vinden. Verder kunnen wij je niet echt helpen met het uitzoeken wat jij zelf nodig hebt. Dit zijn allemaal persoonlijke eisen, waar geen gezonde discussie uit kan komen. :)

Verwijderd

Apple Iphone. Alles wat je wilt :) Moet je wel een dergelijke bankrekening hebben en geduldt.
http://www.apple.com/iphone/

Verwijderd

Nokia E60 ?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Nokia N800. Draait Debian. Die Nokia 770 is het oude model, en die heb ik zelf op marktplaats gekocht voor 150 euro.
Overigens laat de VoIP implementatie op de 770 nog wat te wensen over (iig geen Skype), de N800 schijnt daar een stuk beter in te zijn (maar daarentegen, misschien is het opgelost bij de volgende update).

SSH'en kan wel gewoon, ook met X forwarding en esd voor geluid. Er zit een audioplayer op, en geen agenda, maar daar zijn genoeg oplossingen voor te vinden (http://maemo.org/maemowiki/ApplicationCatalog2006)

Edit: Nee, je kan er niet mee bellen :P (geen gsm)

[ Voor 31% gewijzigd door Tim op 10-01-2007 13:12 ]

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Modbreak:Overbodige troll.

[ Voor 88% gewijzigd door Eggy op 10-01-2007 18:59 ]

• Parasietje
  • Laatst online: 10-06-2024
Bedankt voor het voorstel van de N800! Misschien is de combinatie oude gsm met moderne tablet pc wel een goed idee.

Ik ga dan de prijzen van smartphones nog eens vergelijken met een pure tablet. Een gemodde Nintendo DS blijft echter het goedkoopst (maar is ook niet krachtig genoeg voor Skype)

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hopelijk vind je iets waar je tevreden mee bent. Motorola heeft ook nog wat toestellen welke onder Linux draaien waar je even naar zou kunnen kijken. Dit topic gaat echter wel op slot aangezien je zelf nog te weinig gezocht lijkt te hebben. Daarnaast is de daadwerkelijke keuze van een toestel te subjectief waar wij je weinig mee kunnen helpen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.