Beste mensen,
Ik heb de laatste paar dagen last van dat Explorer hangt, druk ik op ctrl+alt+dell en dan naar taskmanager gaat het allemaal weer verder.
Heel soms helpt dat ook niet, dan sluit ik explorer af en start hem opnieuw waarna het allemaal weer top werkt.
Mijn systeem is:
Mobo: A8N-SLI
Geheugen: kvr400x64c3a/1gb 2x
Proc: AMD 64 +3000
PSU: Aopen 450w
HD: 4x seagate schijven in raid 5..
Antivirus: Symantec AntiVirus Corporate 8.1.0.825
Antispyware: Windows Defender
Op het moment draai ik de volgende programma's:
Photoshop, Dreamweaver, Winamp en firefox.
Overige systeem dingen die denk van nut zijn:
CPU gebruik: +-7
Geheugengebruik: 798/1893 (gek?)
Beschikbare HD Ruimte C: 23,2GB van 30GB
Viruscheck: Virus vrij
Spywarecheck: Spyware vrij
Defragmentatie: Gedaan
Update's: Alles tot nu toe
Wat ik gek vind is dat ik 2048mb geheugen erin heb zitten, en hij er maar 1893mb ziet. Ik weet dat er een afwijking zit in de exacte hoeveelheid mb's, maar dat zou niet zoveel mogen schelen als nu.
Draai zonder virtueel geheugen, omdat ik gelezen heb dat als je genoeg geheugen hebt je zonder kan omdat alles dan sneller is (vanwege weg schrijven op je slome HD)..
Iemand een idee wat het kan zijn, of wat kan doen om dichter bij de oplossing komen?
Alvast bedankt!!
Ik heb de laatste paar dagen last van dat Explorer hangt, druk ik op ctrl+alt+dell en dan naar taskmanager gaat het allemaal weer verder.
Heel soms helpt dat ook niet, dan sluit ik explorer af en start hem opnieuw waarna het allemaal weer top werkt.
Mijn systeem is:
Mobo: A8N-SLI
Geheugen: kvr400x64c3a/1gb 2x
Proc: AMD 64 +3000
PSU: Aopen 450w
HD: 4x seagate schijven in raid 5..
Antivirus: Symantec AntiVirus Corporate 8.1.0.825
Antispyware: Windows Defender
Op het moment draai ik de volgende programma's:
Photoshop, Dreamweaver, Winamp en firefox.
Overige systeem dingen die denk van nut zijn:
CPU gebruik: +-7
Geheugengebruik: 798/1893 (gek?)
Beschikbare HD Ruimte C: 23,2GB van 30GB
Viruscheck: Virus vrij
Spywarecheck: Spyware vrij
Defragmentatie: Gedaan
Update's: Alles tot nu toe
Wat ik gek vind is dat ik 2048mb geheugen erin heb zitten, en hij er maar 1893mb ziet. Ik weet dat er een afwijking zit in de exacte hoeveelheid mb's, maar dat zou niet zoveel mogen schelen als nu.
Draai zonder virtueel geheugen, omdat ik gelezen heb dat als je genoeg geheugen hebt je zonder kan omdat alles dan sneller is (vanwege weg schrijven op je slome HD)..
Iemand een idee wat het kan zijn, of wat kan doen om dichter bij de oplossing komen?
Alvast bedankt!!