Welkom
Welkom bij mijn aller eerste casemod. Om te beginnen gaat hij darkpower heten, en het woord een mod waar 1 pc kast woord omgebouwd naar een 2 pc.
Sponsors
Op dit moment geen.
De plannen
Ik wil om te beginnen me oude kast wat gaan verbouwen, en daar boven op een kleine andere op maken.
Wat het principe is dat ik me gewone game pc, wil gaan uitbreiden met een media center er boven op. De primaire kast is een Armor ve2000bws.

En wat voor kast daar boven op kom weet ik nog niet. Misschien een zelfgemaakte, of een bestaande kast bewerkt.
De Hardware
Deze onderdelen komen in de kast
Dit moet nog bepaald woorden maar verlopig werk ik nog met me oude hardware
Problemen + Vragen
Wat voor kast voor de media center gedeelte,
Met welke martiaal zal ik werken,
Zal ik het ook water gekoeld doen of niet,
En 2 kasten aan elkaar en gesloten,
Of 2 kasten aan elkaar maar met elkaar open verbonden.
Tot nu toe was dit het ik kom met zo snel mogelijke update, en met de hardware informatie
Welkom bij mijn aller eerste casemod. Om te beginnen gaat hij darkpower heten, en het woord een mod waar 1 pc kast woord omgebouwd naar een 2 pc.
Sponsors
Op dit moment geen.
De plannen
Ik wil om te beginnen me oude kast wat gaan verbouwen, en daar boven op een kleine andere op maken.
Wat het principe is dat ik me gewone game pc, wil gaan uitbreiden met een media center er boven op. De primaire kast is een Armor ve2000bws.

En wat voor kast daar boven op kom weet ik nog niet. Misschien een zelfgemaakte, of een bestaande kast bewerkt.
De Hardware
Deze onderdelen komen in de kast
Dit moet nog bepaald woorden maar verlopig werk ik nog met me oude hardware
Problemen + Vragen
Wat voor kast voor de media center gedeelte,
Met welke martiaal zal ik werken,
Zal ik het ook water gekoeld doen of niet,
En 2 kasten aan elkaar en gesloten,
Of 2 kasten aan elkaar maar met elkaar open verbonden.
Tot nu toe was dit het ik kom met zo snel mogelijke update, en met de hardware informatie