Broncode film op website afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik heb al overal gezocht naar een broncode op het internet en op tweakers, echter kan ik niet de goede vinden of die helemaal aan mijn eisen moet voldoen.

Hier de broncode die ik gevonden heb:

<html>
<body>
<embed src="test.wmv align="baseline" border="0" width="352"
height="288" name="test film"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/"
showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="0" autorewind="1" showborder="1"
autostart="1" CurrentPosition="-1" AnimationAtStart="1"
type="application/x-mplayer2">
</body>
</html>

Deze werkt wel, echter als ik de pagina open krijg ik de melding:
- To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could acces your computer. Click here for options...

Op bijvoorbeeld de website YouTube kun je de films ook allemaal online afspelen zonder deze melding. Weet iemand hoe ik deze melding weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Hier moet je iniedergeval niet voor in Frontpage Algemeen zijn, aangezien dit gaat over de frontpage van deze site :) . Ik denk dat je beter terechtkan in Webdesign, Markup & Clientside Scripting, maar let wel op Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy door voor je een topic opent ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Volgens goed gebruik had je alvorens hier zomaar je vraag neer te plempen even de Frontpage Algemeen - FAQ moeten lezen. Dan had je meteen ook gemerkt dat dit forum niet bedoeld is om vragen over Microsoft Frontpage te stellen, maar wel om problemen of opmerkingen aangaande de frontpage van deze site te bespreken.

Voor vragen omtrent webdesign kun je in Webdesign & Graphics terecht, lees ook daar echter eerst even de [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]. Als je vraag over de software Frontpage zelf gaat, kun je misschien in Software Algemeen terecht nadat je Software Algemeen - FAQ en Software Algemeen - Beleid gelezen hebt :)

Daarnaast wordt er op GoT wel iets meer inzet verwacht. Zomaar een vraag neerplempen volstaat niet. Geef duidelijk aan wat je wil bereiken, wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkt. Vermeld ook waar je gezocht hebt en welke resultaten je gevonden hebt, maar waarom die niet voldoen.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.