[Exchange2003] Serverside autoresponder?

Pagina: 1
Acties:

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Ik heb dus een Windows Server 2003 + Exchange 2003 draaien.

Daarop zijn enkele mailboxen voor een Support afdeling. Deze moeten eigenlijk een autoresponder krijgen waarin vermeldt staat dat men op een bepaalde URL een ticket kan aanmaken.

Ik weet dat je dat kan regelen via Outlook, maar ik heb liever dat ik dat zelf serverside kan regelen. Is dat mogelijk of moet ik beslist Outlook gebruiken om een out-of-office autoresponder te maken?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Ik heb zo'n optie weleens in GFI tools gezien volgens mij. Dat zou je even kunnen checken.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 10:15

BFS

Rude awakening

Serverside berichtregels gebruiken? Kun je vanuit Outlook berichtregels op de mailbox op de server instellen

[ Voor 47% gewijzigd door BFS op 10-01-2007 14:05 ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
BFS schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:04:
Serverside berichtregels gebruiken? Kun je vanuit Outlook berichtregels op de mailbox op de server instellen
Uit de TS :
[...]Ik weet dat je dat kan regelen via Outlook, maar ik heb liever dat ik dat zelf serverside kan regelen. Is dat mogelijk of moet ik beslist Outlook gebruiken om een out-of-office autoresponder te maken?[...]
Niet raar bedoeld, maar ik maak zelf geen gebruik van Outlook (Linux gebruiker). Ik vind het dus knap vervelend dat ik niet via Remote Desktop op de server zelf de mailbox kan aanpassen. Ik moet nu bij een collega achter een Windowsdesktop kruipen om de auto-reply in te stellen. Niet ideaal in mijn ogen.

[ Voor 27% gewijzigd door EquiNox op 11-01-2007 08:59 ]

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:48
EquiNox schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:55:

Niet raar bedoeld, maar ik maak zelf geen gebruik van Outlook (Linux gebruiker). Ik vind het dus knap vervelend dat ik niet via Remote Desktop op de server zelf de mailbox kan aanpassen. Ik moet nu bij een collega achter een Windowsdesktop kruipen om de auto-reply in te stellen. Niet ideaal in mijn ogen.
Moet je het de volgende keer doen via Outlook Web Access. Hoef je ook niet van je plek af,