[XP] powertoy image resizer defect, ook na re-install

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 08:25
De Image resizer van Microsoft XP powertoys. Superhandig en veel gebruikt. Maar hij doet het niet meer. Dé-installeren, herinstalleren: hij werkt niet meer. Na herinstallatie is hij wel aanwezig, en start ook het eerste venstertje op met keuze mogelijkheden. Maar als ik dan op knop "OK" klik gebeurt er niets.

Wat is hier aan te doen? Registry doorzoeken op bepaalde keys? Welke? Of is er een handiger oplossing?

EDIT: register doorzocht op "image resizer" geeft inderdaad de juiste keys lijkt het... allemaal maar verwijderen?

EDIT2: na dé installatie zijn er géén keys meer te vinden in register met "image resizer". handmatig verwijderen hoeft dus niet.

Maar hij doet het nog steeds niet, ook niet na herinstallatie

[ Voor 28% gewijzigd door teake op 10-01-2007 10:24 ]

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 08:25
Niemand? Is er dan een ander handig "rechtsklik" tooltje wat dit ook kan?

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik ben wel te spreken over IrFanView.

Waarschijnlijk is dat wel wat ongeveer overeenkomt met die Image Resizer van Powertools. (Ken het wel, maar niet mee gewerkt of gedraaid, dus misschien dat het een verkeerde oplossing is.)

De registrykeys zou ik niet zomaar klakkeloos verwijderen, of eerst een backup van het registry maken door te exporteren.

[ Voor 40% gewijzigd door RomeoJ op 11-01-2007 09:24 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.