Ik heb sinds vandaag twee nieuwe laptops hier staan (Acer 5630WLMI) en die worden fabriek af geleverd met een licentie voor Windows XP Mediacenter 2005 (beide een licentiesticker met nummer aan de onderzijde). Heel mooi allemaal maar die rukkers van Acer leveren er geen recoverycd's bij. Die moet je via een omslachtige manier op een dvd branden (of 6 cd's?!) en daar heb ik helemaal geen zin in, al helemaal niet in die verborgen pqservice partitie van een gb. of 5.
Als ik nu een copie van Windows XP mediacenter 2005 (Nederlands) weet te bemachtigen kan ik dan het licentienummer wat op de sticker aan de onderzijde van de laptop staat gebruiken bij het installeren en activeren?
Of zijn die oem nummers die niet te gebruiken zijn voor installeren en activeren?
Als ik nu een copie van Windows XP mediacenter 2005 (Nederlands) weet te bemachtigen kan ik dan het licentienummer wat op de sticker aan de onderzijde van de laptop staat gebruiken bij het installeren en activeren?
Of zijn die oem nummers die niet te gebruiken zijn voor installeren en activeren?