IBM Feature Tool: Must have

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:22
Voor alle 75GXP, 40GV en nieuwere schijffies van IBM hebbe ze een heel mooi tooltje gemaakt. Hetzelfde als accoustic management voor de maxtortjes.

Hier ken je het downloaden

http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/ibmftool.exe

ik heb het zelf al geprobeerd. ik d8 in eerste instantie dat de platters langzamer zouden gaan draaien, maar er word een leuk truukje uitgehaald met de lees/schrijfkoppen. Hij is nu echt stil, je hoort hem niet meer ratelen en ik merk geen verschil in snelheid tot nog toe :9

Verwijderd

Wordt dus echt wel een stuk langzamer, draai sisoft sandra maar eens effe. Anders stond dit standaard al wel aan denk he, als het alleen maar sneller is en geen nadelen kent

Verwijderd

Het is wel degelijk trager als je dat aanzet. :( Maar natuurlijk wel stil :)

Maarja het tenslotte om de snelheid he >:)

Verwijderd

Ik heb nog nooit last gehad vna het geluid vna me IBM hoor ..

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:22
Wat interesseert mij nou een benchmark van Sandra. Ik heb het over een merkbaar verschil tijdens het werken met je computer. En die is er nauwelijks. Natuurlijk maakt een benchmark veel uit, maar het is niet erg merkbaar. Als ik mijn P3-450 ga vergelijken (in een benchmark) met een P3-866. Dan zit daar natuurlijk ook een hoop verschil in. Maar voor de dingen die ik met me pc doe, is het voor mij amper merkbaar.