Ik wil mijn computer graag aansluiten op een oude Sony Trinitron KV-C252. Ik heb hiervoor een S-Video -> Scart kabel, deze geeft echter alleen zwart-wit beeld. De kabel en tv-out heb ik op een (andere) TV getest, en hier heb ik wel kleurenbeeld.
De (sony) tv heeft (zoals de meeste tv's) 1 Scart aansluiting welke een s-video signaal ondersteund. Dit is AV2. Maar ook hierop krijg ik alleen een zwart-wit beeld.
Met een s-video -> RCA -> scart heb ik wel beeld in kleur. Maar ik wil natuurlijk gewoon mijn s-video kabel gebruiken. Bij de meeste tv's is hiervoor een speciaal svideo kanaal, maar op deze sony kan ik alleen AV1 en AV2 vinden...
Wie weet hoe ik de sony tv het s-video signaal kan laten herkennen?
edit: Tv-out staat gewoon op PAL-B en 800x600 natuurlijk
De (sony) tv heeft (zoals de meeste tv's) 1 Scart aansluiting welke een s-video signaal ondersteund. Dit is AV2. Maar ook hierop krijg ik alleen een zwart-wit beeld.
Met een s-video -> RCA -> scart heb ik wel beeld in kleur. Maar ik wil natuurlijk gewoon mijn s-video kabel gebruiken. Bij de meeste tv's is hiervoor een speciaal svideo kanaal, maar op deze sony kan ik alleen AV1 en AV2 vinden...
Wie weet hoe ik de sony tv het s-video signaal kan laten herkennen?
edit: Tv-out staat gewoon op PAL-B en 800x600 natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 23:58 ]