Hallo, weet niet of ik hier juist zit maar vraag het toch maar. Ik weet namelijk niet precies hoe de bios in te stellen en ik wil mijn nieuwe systeem toch graag heel houden maar wel zo goed mogelijk laten lopen. Mobo is een MSi 965 neo met een core 2 E6600 erop, verder een maxtor Sata2, 250gig, 1 Gig 667 geheugen en 256Mb Ati Readon x700 pci-e, en een ESi audio terminal 010 als geluidkaart. Als ik in de bios kijk staat de fsb standaard op 266Mhz, in windows zie ik dan dat de cpu draait op 2,4 Gig, echter kun je ook 333Mhz in stellen, de cpu geeft dan 3.0 Gig, lijkt me iets te snel en wil dus niet mijn pc vernielen. Hoe moet ik het nu precies instellen zodat alles lekker loopt zonder dat ik me zorgen hoef te maken over een onstabiel of kapot systeem? Wat ik ook niet snap is als ik in de bios de PCi sloten een irq aanwijs dit toch niet in windows zo staat. Ik zet het pci slot1 waar mijn geluidskaart inzit op irq 10 zodat deze alleen deze irq gebruikt maar dat lukt dus niet.
Ik werk alleen maar met audio en midi, cubase en wavelab en een aantal Vst plugins voor de rest heb ik er niets op draaien, geen internet geen netwerk.
Wie kan me hierbij helpen?
Ik werk alleen maar met audio en midi, cubase en wavelab en een aantal Vst plugins voor de rest heb ik er niets op draaien, geen internet geen netwerk.
Wie kan me hierbij helpen?