Youtube load extreem langzaam

Pagina: 1
Acties:
  • 5.345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 14:36
Hallo,

Ik heb sindskort een probleem met Youtube. Als ik er iets wil zien, maakt niet uit wat of hoe lang, het duurt een eeuwigheid voordat ie begint.
En ja, youtube kan soms erg langzaam zijn uit zichzelf.
Maar toen ik vanmiddag op m'n werk zat waar een veel tragere ADSL verbinding ligt kwam het zelfde filmpje er veel sneller voor (zoals ik normaal ook gewend ben).

Ik heb vanalles geprobeerd: Firefox geinstalleerd (ik gebruik zelf IE 7) , flash opnieuw geinstalleerd en zelfs Java.

Niks helpt.

Ik zit dus op IE 7 met Chello Extreme (via router) en Windows XP Pro.

Iemand een idee?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:17
Je pc controleren op spyware en virussen?

• SidewalkSurfer
Hmm dan ga je er vanuit dat er een vorm van spyware of een virus op m'n PC zit die alleen youtube beïnvloed, dat lijkt me sterk want al m'n andere internet acties lopen op volle snelheid.

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSurfer op 09-01-2007 21:39 ]

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 12:33

qless

...vraag maar...

Mischien heeft Chello een brakke verbinding met youtube?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• SidewalkSurfer
Sinds 2 weken ?

• SidewalkSurfer
Heb uitgevonden waar het door kwam, ik deed m'n virusscaner uit en youtube draaide weer perfect.
Kaspersky 6.0.1

Nou ja even uitvinden hoe en waarom hij dat doet.

Maar dit topic kan wat mij betreft dicht ;)

• peteroff
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Tja.... heb ik ook last van... maar ik heb geen zin om iedere keer mijn 'kaspersky' bescherming te pauzeren als ik Youtube filmpjes wil kijken.

Ik he nog steeds geen oplossing gevonden!

iemand?......

Verwijderd

Kaspersky eraf lazeren en andere virusscanner gebruiken? LOL ..

• PcDealer
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien weet Schouw raad? Wat geeft de website van de fabrikant/google/anderen aan hierover?

Edit:
Juistem, meer mensen hebben er last van

[ Voor 55% gewijzigd door PcDealer op 04-05-2007 12:13 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• peteroff
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:07:
Kaspersky eraf lazeren en andere virusscanner gebruiken? LOL ..
Had dus al geen zin om te pauzeren (ik bedoel Kaspersky bescherming te pauzeren).
En al helemaal geen bedenkingen om het volledig te verwijderen.

Kis heeft genoeg optie's om in en uit te schakelen, maar wat voor een optie van beveiliging moet ik voor Youtube uitschakelen? (gewoon kis verwijderen!, dacht het niet!).

Ziet Kis de Youtube filmpjes als een adv of word er een IP geblokt?

Verwijderd

Welke build van KAV/KIS gebruik je? Waarschijnlijk draai je niet de meest recente versie - 6.0.2.614(a).

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:17

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb zelf het probleem dat youtube ook ontzettend traag is, op de een of andere manier laad hij bijna de hele film voordat hij gaat spelen..

Ik gebruik zelf geen kapersky maar F-secure. Gebruik je toevallig ook de firefox extensie media player connectivity? Misschien dat daar aan ligt..

• peteroff
  • Niet online
Mr_gadget schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:39:
Ik heb zelf het probleem dat youtube ook ontzettend traag is, op de een of andere manier laad hij bijna de hele film voordat hij gaat spelen..

Ik gebruik zelf geen kapersky maar F-secure. Gebruik je toevallig ook de firefox extensie media player connectivity? Misschien dat daar aan ligt..
Ik heb KIS 6.0.2.614 geen firefox, bij mij is het geloof ik ook dat eerst de hele film word geladen en dan pas word afgespeeld (daar gaan we natuurlijk niet op w8ten).
Het is sinds ? 6 weken een probleem....

• PcDealer
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Als het aan de mediaplayer ligt, misschien de opties daarvan aanpassen, wellicht de bufferfunctie?

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1