[PC] Trackmania United Deel 1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 11:08
Just_I schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:14:
Ga eens in-game met je muis bovenin je monitor hangen, dan komt er een balk naar benden. Hier kan je het volume van de muziek en van de overige geluiden regelen ;)

Overigens zou ik de 'Force dynamic colours' uit zetten, dit leid nogal af tijdens het racen (mijn ervaring).
Tnx, kan nu eindelijk m'n winamp horen tijdens het racen :).

'Force dynamic colours' is toch zeg maar de HDR van TM? Ik vind het wel mooi maar als je tegen de zon in rijdt dan is de track wat minder goed te zien.

Ik denk dat ik het uiteindelijk wel uit gaat zetten... nu nog ff genieten van de mooi graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214936

Ik vind het een zeer goeie game, maar met weinig vernieuwing. Als je trackmania sunrise hebt gespeeld, dan is er echt niet zoveel meer aan. De graphics zijn wel overweldigend, op het hoogste detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 18:13

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
KweeK747 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:13:
'Force dynamic colours' is toch zeg maar de HDR van TM? Ik vind het wel mooi maar als je tegen de zon in rijdt dan is de track wat minder goed te zien.

Ik denk dat ik het uiteindelijk wel uit gaat zetten... nu nog ff genieten van de mooi graphics :)
'Force Dynamic Colours' zorgt ervoor dat de kleuren continu verspringen. Vaak wordt de saturation angepast zodat je ineens hele felle kleuren krijgt en dan weer hele fletse kleuren.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Just_I schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:52:
[...]

'Force Dynamic Colours' zorgt ervoor dat de kleuren continu verspringen. Vaak wordt de saturation angepast zodat je ineens hele felle kleuren krijgt en dan weer hele fletse kleuren.
Ze verspringen niet, ze worden beïnvloed door het licht.

Beetje als HDR, maar dan met de kleuren zegmaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkorv
Ik heb het een beetje getweaked nu, online rijd het beste met een hoge fps.

Ik wilde trouwen een berichje achter laten op maniazones, maar het lukt niet om in te loggen.
Hij vraag om mijn username en een community code. Waar vind ik m'n community code?

Het paswoord dat ik gebruik om online te spelen werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
KweeK747 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:39:
Ik heb het een beetje getweaked nu, online rijd het beste met een hoge fps.

Ik wilde trouwen een berichje achter laten op maniazones, maar het lukt niet om in te loggen.
Hij vraag om mijn username en een community code. Waar vind ik m'n community code?

Het paswoord dat ik gebruik om online te spelen werkt niet
http://www.trackmania.com/tmu-communitycode/

Je kan het ook onder profile>player vinden.
:)

[ Voor 4% gewijzigd door daPet op 06-04-2007 01:00 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Hij is binnen :D *O*
Ik ben vanavond te vinden op XS4TMU, met uiteraard me gele wagen :P

Wat ik wel jammer vind is dat je weer met coppers werkt. Niet zoals bij TMN dat je alles al hebt, maar natuurlijk geeft het wel weer moed om toch de offline nadeo banen te spelen. Verderest beinvloeden je coppers toch niet je online play? Dat je niet op bepaalde servers kan of een baan an de kant moet wachten.

Ik kan niet wachten tot vanavond. ;( :P Moet me eerst nog vervelen op een P3 1Ghz met matrox G450 Dualhead bij me moeder. -O- Maar dan heb ik iets om op vooruit te kijken. :)

edit: yeey TMU is leuk. *O*

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkorv
Tnx, het is gelukt.
Weer een vraag :), in de handleiding op blz 12 staat dat je keys van andere trackmania spellen kan koppelen op maniazone. Heeft iemand al gevonden waar dat op maniazone kan?

Ik kan ook mijn profile niet wijzigen op maniazones, hij vraagt om een account paswoord, maar die heb ik nooit aangemaakt :?. Ook mijn communitecode of m'n tmu account paswoord werkt niet.

[ Voor 19% gewijzigd door robkorv op 07-04-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

KweeK747 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:36:
[...]

Tnx, het is gelukt.
Weer een vraag :), in de handleiding op blz 12 staat dat je keys van andere trackmania spellen kan koppelen op maniazone. Heeft iemand al gevonden waar dat op maniazone kan?

Ik kan ook mijn profile niet wijzigen op maniazones, hij vraagt om een account paswoord, maar die heb ik nooit aangemaakt :?. Ook mijn communitecode of m'n tmu account paswoord werkt niet.
Dat kan hier: http://www.trackmania.com/tmu-registerkey/
Dat stond onder andere in je profile>player page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:39
Ik had een vraag over de groepen in TMU. Ik heb nu een groep aangemaakt, en daar zijn nu een aantal mensen lid van, maar als ik op ManiaZones de mogelijkheden als groepsadmin 'uit wil proberen' dan krijg ik netjes de melding:
Authorization Required

We could not verify that you are authorized to access the page requested.
Hoe kan ik wel toegang krijgen tot die groepsadmin page?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:13

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daar hadden er al meer last van. Daar is volgens mij nog geen oplossing voor.

Net als het joinen van een group, dat moet je via die site doen, niet via het spel! Via het spel krijg je altijd "invalid login".

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
oh, dat gaat bij mij wel goed :)
Tenminste, de spelers die die groep hebben gejoint heb ik niet gehoord over 'Invalid Login' en op ManiaZones staat netjes dat ze gewoon bij de groep zijn aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:01
heb nu ook TMU! :D
Zal ook nog wel nations spelen, maar als die servers leeglopen ga ik gewoon naar TMU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik kijk steeds op de site van daPet wie er in welke server zit, en aan de hand daarvan bepaal ik of ik TMN of TMU opstart. :P

Je merkt overigens dat XS4TMN toch nog regelmatig hoog in de wereldlijsten staat; dan stikt het van de buitenlanders in de server.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Bevestiging van uw bestelling

Bedankt voor uw bestelling. :)

Ik heb dus ook TMU maar gekocht. Ik had het al wel, maar geen legale key :P Dus nu maar voor het online gedeelte besteld :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leuk om te zien dat de mensen hier, voor de fun en gezelligheid online, het spel kopen. Of is het jalouzie? ;)

In ieder geval zal het elke euro waard zijn, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:15:
Ik kijk steeds op de site van daPet wie er in welke server zit, en aan de hand daarvan bepaal ik of ik TMN of TMU opstart. :P

Je merkt overigens dat XS4TMN toch nog regelmatig hoog in de wereldlijsten staat; dan stikt het van de buitenlanders in de server.
en als er op bijde nou niemand online is? ;)
daPet schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:04:
[...]
In ieder geval zal het elke euro waard zijn, imo.
[...]
dat zeker, ik ben helemaal gek op snow. Al die pipes. :D De rest kan ik ook wel waarderen, behalve coast.
Hoe krijg je er trouwens nieuwe baan stukken bij? Gewoon door coppers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als er op beide niemand online is: knoop doorhakken en toch ergens joinen. In no-time komen er dan wel mensen bij. (bij TMN trouwens ietsje sneller dan bij TMU)

@ \/\/\/: Geen idee, het volume is nu ingame aan te passen, dat wel. Maar bij mij komt het er op neer dat ik altijd winamp aan heb staan tijdens het racen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door DrivinUCrazy op 11-04-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Heeft TMU nu ook betere muziek? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

abaart schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:02:
Heeft TMU nu ook betere muziek? :X
wat versta jij onder beter? dat is voor iedereen anders. Maar er zit wel andere muziek tussen ja, anderen zijn vorzien van een extra deuntje er door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Beter, ik bedoel meer dan 3 of 4 liedjes in het hele spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Weet iemand of je er ook liedjes voor jezelf in kan zetten? dus niet speciaal in de track maar gewoon in het spel. net als met gta dat je je je eigen zender kan maken. Hoe krijg je extra baan stukken? door coppers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Borgoth:

In TMN is er een mapje met een stuk of acht .ogg bestanden, welke de muziek uit het spel vormen. Het zou dus mogelijk moeten zijn hier je eigen liedjes in te gooien - uiteraard als .ogg - Hoe het met de bestandsnamen zit weet ik niet.

In TMU zal het ook wel zo zitten, maar ik zie niet echt in wat er tegen een foobar2k/winamp op de achtergrond is ;) Doe ik zelf ook, maar tijdens het 'echte rijden' staat dat meestal op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:51
Is er iemand die weet hoe je het ingame geluid zachter kunt zetten?
Bij TMN kon dit gewoon bij Configure.., ik zie deze optie er bij TMU alleen niet bijstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als je ingame bent beweeg dan je cursor naar de bovenkant van je scherm. Er komt een balk omlaag waar je het volume van de muziek etc. kan regelen.

Dit is overigens de tweede keer dat deze vraag langskomt dus ik heb hem maar even ht antwoord in de FAQ gezet.

[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 18-04-2007 20:21 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 20:56
relaxed, je kunt tracks die gemaakt zijn met oudere versies gewoon weer in de challenges map stoppen en dan doen ze het gewoon :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Is er hier toevallig iemand handig met die editor? ik kan een blokje niet plaatsen dat bij tunnels staat, ik vermoed dat het een tunnel door een gebouw is maar ik zou niet weten hoe ik die moet plaatsen.
Er staat een vierkantje omheen op de screenshot, iemand die mij vertellen kan hoe ik dat kan gebruiken? Er zit ook eentje bij de gebouwen waar ik niets mee kan, vermoedelijk iets vergelijkbaars.
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4664/clipboard01fs8.th.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Dat block is idd bedoeld om een tunnel door gebouwen te maken. Deze gebouwen moet je maken door middel van de terrein tool (1 > 1). Door het plaatsen van een van zo'n dock block maar dan een verdieping hoger (scroll wiel gebruiken) plaats je zo'n gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Just_I schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:37:
Dat block is idd bedoeld om een tunnel door gebouwen te maken. Deze gebouwen moet je maken door middel van de terrein tool (1 > 1). Door het plaatsen van een van zo'n dock block maar dan een verdieping hoger (scroll wiel gebruiken) plaats je zo'n gebouw.
Thx, was ik inmiddels al achter dankzij mijn huisgenoot. Die stad omgeving is cool trouwens, ik heb een baan gemaakt waar je over de hoogst mogelijke wolkenkrabber heenvliegt vanaf grondnivo, tenzij je een klein foutje maakt bij de eerste bocht, dan klap je er snoeihard tegenaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
klopt het dat je bij TMU maar één online account kan aanmaken per key? (dat wil dus zeggen: per aangeschaft exemplaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Zover ik weet wel, dit was al zo bij Original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 20:34

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Duesenberg J schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:46:
klopt het dat je bij TMU maar één online account kan aanmaken per key? (dat wil dus zeggen: per aangeschaft exemplaar)
Zover ik weet wel, wel kan je server accounts aanmaken, misschien kun je daar ook gewoon mee inloggen en spelen :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-07 18:24
Zijn er hier mensen die weten hoe de ranking loopt ?
Ik ben nu bijvoorbeeld nummer 1 in Utrecht maar een vriend van mij staat boven mij maar is uit Utrecht "gevallen". Is dat omdat ie te goed is voor Utrecht ?
Hoe wordt zo'n verschil gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

leuk, ik denk ga ik eens een track downloaden bij solo. "this will cost you 10 coppers" ik braaf ok. "cannot connect to server" maar ondertussen zijn mijn coppers wel mooi vertrokken :( lekker dan -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Laatst online: 20-06 14:13
kevertje1977 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:06:
Zijn er hier mensen die weten hoe de ranking loopt ?
Ik ben nu bijvoorbeeld nummer 1 in Utrecht maar een vriend van mij staat boven mij maar is uit Utrecht "gevallen". Is dat omdat ie te goed is voor Utrecht ?
Hoe wordt zo'n verschil gemaakt ?
Hoogwaarschijnlijk is hij naar de Nederland Ranking verhuist. Teminste dat denk ik. staat ooit in die tips als er een baan geladen wordt. Iets van(tiepfouten voorbehouden. en teksts kan anders zijn maar hier komt het wel op neer)

Set a Good official time and you might get promoted to your County's ranking list or even the World Ranking list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
wil ik net weer even TMU spelen, krijg ik een melding:
ladder disabled, you will not be able to play in official mode

Als ik dan ok klik kom ik gewoon in het spel, maar zit ik niet meer in een team, hoor ik niet meer bij een bepaald deel van NL, en kan ik (uiteraard) niet online spelen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Basti504 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:50:
[...]

Zover ik weet wel, wel kan je server accounts aanmaken, misschien kun je daar ook gewoon mee inloggen en spelen :P
In de beta kon je maar 1 account per serial hebben, ik geloof dat Nadeo zei dat het met de final ook zo was.

offtopic:
5000 posts _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:25
Ok mensen, I could use some help. Ik zit nu met de Extreme van Platform, maar ik snap niet hoe ik die ooit voor mekaar moet krijgen. Gelijk aan het begin loop ik al vast. Die jump maken met de motor uit is lastig maar te doen, maar vervolgens heb je veel te weinig vaart om over dat volgende gat linksaf te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipsen
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 06:35
Zelf groot fan van Trackmania: Nations, heb vandaag maar besloten na een voorproefje zonder online mogelijkheden (:P) om de united versie aan te schaffen, wordt morgen afgeleverd!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Laatst online: 20-01 13:41
Hallo, ik heb dit spel sinds gister. Ik speel het spel op de hoogst mogelijk settings en alles draait soepel. Totdat ik online ga spelen op bijv. de server =B@D=@Stadium (onder France). Het spel draait dan op die settings ineens heel slecht, settings op default geeft hetzelfde resultaat maar dat kan wel kloppen aangezien alleen de antialising dan uitstaat.

Processor: Intel Core 2 Duo E6700
Memory: 2GB RAM
Graphics: 8800GTS 320MB
Soundcard: SB X-FI Fatality
MOBO: MSI P6N SLI Platinum

Maar met deze setup moet het toch makkelijk draaien of ligt het gewoon aan tmu of...?

Verder hoor ik niemand klagen over fps problemen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
check je netwerk en/of internetconnectie. Daar zou het aan kunnen liggen. Als iedereen in een server gelijktijdig klaagt over lag, dan ligt het waarschijnlijk aan de server zelf. (overbelast of iets anders)
Maar aangezien je zegt dat je de enige bent met performanceproblemen vermoed ik dat het probleem bij jou ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Het is geen lag, aan mij netwerk ligt het niet.

Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als je naar buitenlandse servers gaat dan kan je er op rekenen dat je verbinding een probleem kan opleveren. Waarschijnlijk is die server dan te druk om al het verkeer via zijn internet verbinding te regelen. Als je dan dus verder van die server af zit kan dat dan soms resulteren in slechte performance.

Kijk trouwens even naar het FPS wat je offline haalt en het FPS wat je online haalt. Een paar FPS lager lijkt me normaal. Had je dit probleem toevallig ook eerder, voor de hogere settings? En heb je er ook last van op andere (nederlandse) servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 20:45
Stealthstorm schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:52:
Hallo, ik heb dit spel sinds gister. Ik speel het spel op de hoogst mogelijk settings en alles draait soepel. Totdat ik online ga spelen op bijv. de server =B@D=@Stadium (onder France). Het spel draait dan op die settings ineens heel slecht, settings op default geeft hetzelfde resultaat maar dat kan wel kloppen aangezien alleen de antialising dan uitstaat.

Processor: Intel Core 2 Duo E6700
Memory: 2GB RAM
Graphics: 8800GTS 320MB
Soundcard: SB X-FI Fatality
MOBO: MSI P6N SLI Platinum

Maar met deze setup moet het toch makkelijk draaien of ligt het gewoon aan tmu of...?

Verder hoor ik niemand klagen over fps problemen enz.
Dat moet zeker wel lukken, hier met P4@3ghz, 1GB en een AGP X1950Pro werkt bijna alles op hoog + 6x AA. (Soepeltjes) ;)

Probeer deze dingen eens..
- Heb je al je harde schijf gedefragmenteerd?
- Andere driver voor je videokaart, (hielp bij mijn X1950Pro)

*offtopic*
Ben trouwens nieuw hier op Tweakers, ben al een tijdje actief maar heb nooit een account gemaakt vanwege hotmail.. :( (Dan maar via m'n pa's email :+ )
*offtopic//*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
Singple player loopt soepel, samen met een vriend online ook. Maar het ligt ook aan het aantal andere spelers natuurlijk.

Kan tmu zelf de fps weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 07-07 17:43

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Als je ingame op 0 drukt, krijg je het aantal FPS te zien.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Laatst online: 15:51
Ik had nog een vraagje ik heb TMU ook aangeschaft en ik zag net bij Steam dat je TMU kon preloaden als ik echter mijn unieke CDkey invul zegtie dat ie invalid is?

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:28
bartosiej schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:23:
Ik had nog een vraagje ik heb TMU ook aangeschaft en ik zag net bij Steam dat je TMU kon preloaden als ik echter mijn unieke CDkey invul zegtie dat ie invalid is?

Ik neem aan dat je een bestaande TMU niet kan toevoegen aan steam en dat alleen TMU gekocht via steam in steam komt te staan ?

Maar ik had een ander vraagje, ik zag hem ook op steam staan en wilde hem wellicht kopen. Maar hoe zit dat met vista ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

bartosiej schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:23:

Trackmania United kan je op Steam alleen spelen als je hem via Steam gekocht hebt. Het invoeren van een CD key is alleen van toepassing op games van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 03-07 09:50
Het spel is alweer 'n tijdje uit, en ik zou het eigenlijk ook wel eens gaan kopen. Is het zijn geld waard? En kun je ook direct tegen elkaar racen online ipv time trials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Of het zijn geld waard is, is een persoonlijke mening maar wat mij betreft wel :)

En ja, je kan direct tegen anderen online spelen, je hoeft niet eerst iets te voltooien ofzoiets. Maar als je niet bekend bent met de omgevingen van TMU zou ik wel aanraden om eerst even wat offline te spelen om aan de auto's te wennen.

[ Voor 27% gewijzigd door Just_I op 04-07-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Mja het is zijn geld wel waard, maar het is de laatste paar maanden/weken wel rustig qua nederlanders. Ik vind TMU echt veel beter dan TMN, maar qua aantal spelers valt het tegen.. mja het is betaald heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ja, het is zijn geld wel waard. Toch speel ik nu weer meer TMN dan TMU. Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier heeft dat toch meer aantrekkingskracht op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

krvabo schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:33:
[..] maar qua aantal spelers valt het tegen..
Op welke server zit jij nou regelmatig? Ik ben je een keer tegengekomen, maar nu ben je onvindbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Zr40 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Op welke server zit jij nou regelmatig? Ik ben je een keer tegengekomen, maar nu ben je onvindbaar :+
Ik probeer meestal XS4TMU, maar anders pak ik Fix short ofzo :P
In ieder geval iets met korte banen, liefst nederlands. En anders gewoon een vrij drukke server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203301

(Ja, ik weet een bump. Maar heb geen zin om nieuw topic te openen).

Weet iemand een site waar de oplossingen voor de puzzles staan?
Ik kan zelfs niet verder komen met de puzzels op Easy :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nieuw topic is niet echt nodig. TMU is helaas een beetje uitgestorven, hoewel de meeste 'vaste' XS4TM meubels TMU wel aangeschaft hebben. Zonde vind ik het echter (nog) niet.

DVV:
De antwoorden van de puzzels staan hier op de United exchange. Zoek de map op die je nodig hebt en download dan de replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaPet, bedankt voor je reactie.
Jij bent zeker een van de grootste TMU/TMN fans of nie? :P

Mja, hoe druk is het gemiddeld op je TMU server? Volgens mij nie zo druk tog?

(BTW, zit ook vaak op je servers, zowel TMU als TMN, heet daar [GoT]Coast)

En waarom hebben er zo weinig maar TMU? Kvind dat juist de beste uit de serie (ook al heb ik TMO nog nie :(, kan hem nergens vinden, behalve illegaal; als iemand een winkel heeft hou ik mij aanbevolen)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 203301 op 18-08-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik ben best wel fan. Heb ook niet voor niets 2 servers draaien :)
Op TMU is het idd nogal kil. TMN is toch wel een dikkere hit (ons ben zuunig). De stadium omgeving is toch wel de beste. Alleen jammer dat TMN geen dirt heeft, dat rockt wel imo.

Ik had TMO van BOL.com voor €7.99 Januari vorig jaar. Die is volgens mij nu op, maar is wel te krijgen in een pack met TMS en TMSE dacht ik (net gekeken, die is ook op). De prijs was ook gestegen door de populariteit van TMN.

Je hebt TMN authenticated?

Ik heb zojuist op marktplaats gekeken voor TMO en daar vraagt iemand 8 euro voor. Er is een bod van 5, is dezelfde als ik heb. Volgens mij moet je wel z'n account overnemen.

[ Voor 16% gewijzigd door daPet op 19-08-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Anoniem: 203301 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:33:
En waarom hebben er zo weinig maar TMU? Kvind dat juist de beste uit de serie (ook al heb ik TMO nog nie :(, kan hem nergens vinden, behalve illegaal; als iemand een winkel heeft hou ik mij aanbevolen)
Heel toevallig heb ik gisteren bij de Mediamarkt in Arnhem een hele stapel TrackMania Original zien liggen voor 5,99. Ik had 'm nog niet, maar nu dus wel. :) Dit is dan wel de 'nieuwe' TMO op basis van de Sunrise-engine.

edit: Hmmm, het is al twaalf uur geweest, dus ik heb 'vandaag' veranderd in 'gisteren'.

[ Voor 9% gewijzigd door Malthus op 19-08-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. oke, ga ik eens bij onze Mediamarkt informeren (Hengelo of Enschede woon ik :P).
Miss kunnen ze hem uit Arnhem opsturen ofzo :P.

En ik wil geen iemand anders account overnemen :P. Wil hem in mijn eigen account hebben, zodat ik hem ook in mijn TMU-account kan zetten, zodat ik meer credits krijg.

Ik vind Island juist het leukst van alle omgevingen en daarna Desert!

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 203301 op 19-08-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

daPet schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:24:
De antwoorden van de puzzels staan hier op de United exchange. Zoek de map op die je nodig hebt en download dan de replay :)
Met een replay zie je toch alleen hoe je gereden hebt? De baanindeling zit daar voor zover ik weet niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Zr40 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

Met een replay zie je toch alleen hoe je gereden hebt? De baanindeling zit daar voor zover ik weet niet in.
Mja, als je de snelste replay bekijkt heb je toch de goede oplossing? Of ik snap je niet? Je hebt liever een topdown tekening met de juiste route uitgestippeld? Misschien is iemand zo gek geweest om dat te maken, maar die ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je wel Puzzle-replays downloaden?
Via TMU zelf kan t niet.

En hoe kan je replays kijken zonder het lvl te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Die replays kan je downloaden. Klik op een record van iemand op TMX van de track die je wilt hebben en plaats hem in \Mijn documenten\TrackMania United\Tracks\Replays\Downloaded.

Dan kan je in de editor de replay laden en kijken hoe diegene de track heeft uitgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Anoniem: 203301 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 09:33:
Hmm.. oke, ga ik eens bij onze Mediamarkt informeren (Hengelo of Enschede woon ik :P).
Miss kunnen ze hem uit Arnhem opsturen ofzo :P.

En ik wil geen iemand anders account overnemen :P. Wil hem in mijn eigen account hebben, zodat ik hem ook in mijn TMU-account kan zetten, zodat ik meer credits krijg.
Zocht TMO zelf ook al een tijdje en kwam die net voor € 5,00 tegen bij bartsmit.com. Valt alleen nog maar te reserveren, wordt pas op 1 september verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231385

Hoi,

Ik heb ook TMN geinstalleerd na het spelen ervan bij mijn broer thuis. Zit echter met een probleem.
Kan iemand mij helpen, ik word er para van.

Mijn framerate komt niet boven de 15!!!@@@^^%

Heb van alles geprobeerd met configure
Met en zonder VSync,
Met en zonder Anisotropic
Met en zonder AA
Shadows
etc

maar geen enkele combi gooit mijn framerate boven die 15. :'( :'(

Ik heb een Radeon X1900 videokaart. Driver 27/07/07
ATI control center ook van 27/07/07
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
Benq FP93GX Monitor

Bij installeren van het spel kreeg ik de melding dat de videocard performance niet herkend werd.

Dit kan toch niet??? :? :?

Hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan helpen..

Gr,
Marilsaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

United-Nations
players of both game will be able to play on Stadium servers
_o_
Dat is nodig. :)

TrackMania United Forever
a big program update to make it last long on your desktop, such as a nocd and strong anticheat measures.

Een no-cd, misschien ga ik het dan nog eens spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik heb nooit een CD nodig gehad, maar ik speel het dan ook via Steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

krvabo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:57:
[...]

United-Nations
players of both game will be able to play on Stadium servers
_o_
Dat is nodig. :)

TrackMania United Forever
a big program update to make it last long on your desktop, such as a nocd and strong anticheat measures.

Een no-cd, misschien ga ik het dan nog eens spelen :P
Geweldig!!!1!

TMU was sowieso beter dan TMN en als je dan een uitgeklede versie met allees Stadium krijgt, maar wel de gave TMU dingen zoals, dirt, water, en natuurlijk het manialink framework voor het scripten dan is het helemaal toppie :)

* Basti504 is benieuwd

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Hmm, ik heb na een reïnstal van windows TMU er maar weer eens opgezet. Alleen een probleempje, ik moet registreren om te kunnen spelen. Ik heb dus al een account op m'n serial. (welke ik ook even vergeten ben, maar daar kom ik zo wel weer op.)
Weet iemand hoe ik die verplichte registratie kan omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Er is een manier om in te loggen in plaats van te registreren, aangezien ik dit zelf enkele maanden geleden heb moeten doen. Ik weet echter niet precies hoe dit in zijn werk ging.

Enkele gokken:
- Probeer te registreren met dezelfde username/password.
- Druk op escape bij de registratieprompt.
- In de configuratie, probeer Multiple profiles eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

:) het is me gelukt, gewoon je login naam en wachtwoord invoeren met dezelfde serial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, lekkere kick weer.

Naja, ik ben de laatste tijd weer redelijk actief bezig geweest met TMU, weer een aantal nieuwe leuke tracks gebouwd enzo. Maar vandaag nog iets leukers, ... Een nieuwe TMU video :D

Track is door mij gebouwd uiteraard en de chauffeur, dat ben ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ziet er goed uit dat filmpje, Just_I :) Leuke track ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02

Draven

It wasn't me

Track ziet er idd niet slecht uit :) Ook nog behoorlijk strak gereden.. Heb zelf eergister TMU ook maar eens geinstalleerd.. Ooit eens gekocht, serial bij TMN erin gezet, en daarna heeft t schijfje alleen maar stof gevangen in de kast :P
Tis wel ff wennen, maar zeker wel een verbetering tov Nations.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96467

Ik zie dat de community hier redelijk op apengapen ligt, of is dat een te snelle conclusie?

In elk geval, de game sinds vorige week in bezit, en ik vind het echt een supergame.
Heerlijke solo tracks, en vind de sociale integratie met Official Times echt heel erg cool.
Verder nog zeer beginnend, maar merk wel dat het vaak stil is op de servers. Meestal maar handjevol servers met meer dan 5-6 man.

Iemand nog tips voor leuke servers met niet al te ingewikkelde tracks?

Peekes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb enkele banen ge-upload, maar hoe kan je ze nu online spelen, oftewel, waar vind ik ze terug?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Dat ligt eraan waar je ze ge-upload hebt, in-game via een slot of op TMX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Anoniem: 96467 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:33:
Ik zie dat de community hier redelijk op apengapen ligt, of is dat een te snelle conclusie?

In elk geval, de game sinds vorige week in bezit, en ik vind het echt een supergame.
Heerlijke solo tracks, en vind de sociale integratie met Official Times echt heel erg cool.
Verder nog zeer beginnend, maar merk wel dat het vaak stil is op de servers. Meestal maar handjevol servers met meer dan 5-6 man.

Iemand nog tips voor leuke servers met niet al te ingewikkelde tracks?

Peekes
Je moet ook op de Franse of Duitse server zitten, die zijn meestal wel redelijk vol. Zelf kom ik niet meer in een Nederlandse server, omdat er toch niemand zit.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

Via een slot, daar heb je er toch vijf van? Hoe kan je een baan uploaden in-game?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96467

Hai Larrs,

Dank voor de tip, ik zit nu vaak op GK beginner, en nog een franse server met alleen dirt tracks. Erg lachen ook. Hoop dat straks met Forever weer wat meer volk aanlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
c70070540 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:46:
Via een slot, daar heb je er toch vijf van? Hoe kan je een baan uploaden in-game?
In-game uploaden doe je via een slot ;)

Maar hoe en waar je die terug kan vinden zou ik niet weten. Zelf upload ik al mijn tracks op de United Exchange: Mijn tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Op het TM forum is de eerste video verschenen van de nieuwe blokken in TrackMania Forever (Desert omgeving).

http://www.vimeo.com/822926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
TrackMania United Forever is te downloaden op http://www.focus-files.com/tmuf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Dacht dat deze pas de 16e uit zou komen. Eerst me pc maar eens opschonen, heb nu 2 beta's en 2 rc's installed staan. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
hehe, ja dat heb ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik dacht ook dat het Trackmania Nations Forever ging heten?

edit:
Ok, ander spel dus, kan ik mn download weer weggooien. :)

[ Voor 38% gewijzigd door zwippie op 15-04-2008 23:54 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Ook, dat is de gratis versie.
United Forever is een upgrade voor de mensen die al TrackMania United hebben.
Nations is een volledige gratis game, voor United moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Met Trackmania United Forever werkt het eindelijk snel op mijn computer. United wou nog wel eens lag vertonen tijdens het racen.

Vooral Stadium was traag, maar dat werkt nu behoorlijk goed.

Ik ben wel tevreden met deze add-on. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

En de dedicated server voor TMUF en TMNF is uit :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Hehe, daar wachtte ik op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Hm net gespeeld. Het is handig dat je in ieder geval je cd/dvd niet hoeft te gebruiken. Hij vroeg bij mij niet om mijn key. Het kan zijn dat het is omdat mijn game gevalideerd is.. zo'n 300 dagen geleden :P

Ik heb weer ouderwets last van mijn vingers van het racen :P

De gui is trouwens ook wel echt veel beter en duidelijker. Een nadeel is dat united forever flipt als ik respawn op enter zet.. dan krijg ik een heel wazig "vogelvlucht-view" als ik wil gaan racen.. waar ik niet vanaf kom... achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

krvabo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 02:18:
Hm net gespeeld. Het is handig dat je in ieder geval je cd/dvd niet hoeft te gebruiken. Hij vroeg bij mij niet om mijn key. Het kan zijn dat het is omdat mijn game gevalideerd is.. zo'n 300 dagen geleden :P

Ik heb weer ouderwets last van mijn vingers van het racen :P

De gui is trouwens ook wel echt veel beter en duidelijker. Een nadeel is dat united forever flipt als ik respawn op enter zet.. dan krijg ik een heel wazig "vogelvlucht-view" als ik wil gaan racen.. waar ik niet vanaf kom... achja.
Dat respawnen werkt hier gewoon, ik heb gewoon die twee toesten omgedraait, Enter is voor opnieuw (zoals het in TMN was) en backspace is voor de checkpoint start. Niet dat ik die ooit gebruik :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Trackmania Nations Forever is ook uit en bevat 65 nieuwe banen en geupdate graphics, ik heb ook iets gehoord dat als je een 3d bril heb dat je het dan beter ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Rockvee2 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:20:
Trackmania Nations Forever is ook uit en bevat 65 nieuwe banen en geupdate graphics, ik heb ook iets gehoord dat als je een 3d bril heb dat je het dan beter ziet
Zitten die nieuwe Nations banen dan niet in United Forever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Wel, alles wat TMNF heeft, heeft TMUF ook, alleen TMUF heeft meer (niet kwa stadium banen), maar kwa meer functionaliteit :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb net het nieuwe topic gelanceerd: [PC] TrackMania Forever

Daar kunnen we verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dit wordt vanaf nu gemerged (qua topic) met TMN(F): [PC] TrackMania Forever
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.