Toon posts:

evga garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Mijn vriend verkoopt zijn 8800gtx, nu vraag ik mij af hoe het juist zit met die garantie bij evga, moet je dan je aankoopbonnetje hebben of niet (want dat heeft hij niet meer).
Ik heb het proberen te vinden op de site van evga maar ik werd er niet wijzer uit.Ook op got was dit precies nog nergens eerder besproken.

Verwijderd

Topicstarter
ALL Defective products sent in for RMA replacement MUST INCLUDE A COPY OF THE ORIGINAL INVOICE / RECEIPT. (Products NOT including invoice/receipt will be returned to the customer at customer’s expense.)

kan ik hieruit afleiden dat je de aankoopbon moet hebben?

link http://www.evga.com/support/lifetime/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:11 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:37
Een kopie van de aankoopbon ja.

Verwijderd

Kan je vriend niet even naar de winkel waar hij die kaart heeft gekocht een copy vragen van zijn bon?
Omdat alles tegenwoordige geregisteert moet worden zodat de fabriek weet hoe en wanneer het product verkocht is. (ook de winkel zelf)

Verwijderd

Topicstarter
mss wel ik zal het hem voorstellen maar het is dus zeker nodig om de bon te hebben?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De garantievraag is eigenlijk een simpele vraag die je inmiddels al zelf beantwoord hebt zie ik.
Mocht je het nou niet hebben kunnen vinden dan had je altijd even kunnen mailen met EVGA.
Verder is dit iets wat je met die vriend verder moet regelen. Je hebt het bonnetje namelijk nodig. suijkerbuijk doet al een leuke suggestie :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.