Toon posts:

What the...voeding vliegt in brand!

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT'ers,

Zojuist zat ik World of Warcraft te spelen, maar opeens valt m'n PC uit.Ik dacht, wat overkomt me nu (normaal heb ik hier nooit last van)?! Op dat zelfde moment, rook ik een rare brandlucht. Ik schrok me natuurlijk kapot, en trok meteen alle stekkers uit het (geaarde) stopcontact.
De PC ging ik eens nader inspecteren, en meteen kwam ik tot de conclusie dat m'n voeding (Noname, 300W) in brand stond. Gelukkig ging het kleine vuurtje weer uit, en ik rukte vervolgens de stekker die in de voeding zit, er ook eens uit. Nu heb ik een tweetal vragen:

1. Hoe komt het dat dit gebeurd (dit mag toch uberhaupt niet gebeuren!) ?
2. Kan ik zonder problemen m'n voeding verwijderen (stroom, e.d.?) ?

Alvast bedankt,
Sjoerd

CPU: AMD Athlon64 4400+
Mainboard: Asus A8V-Deluxe
RAM: 4x512MB-DDR @ PC3200
HDD: Samsung 250GB
Graphiccard: Nvidia GeForce 6800GT

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 15:47 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tuurlijk kan het gebeuren...

En ja, je kan je voeding gewoon loskoppelen en een nieuwe kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Heb even m'n topicstart gewijzigd (systeemspecs erbij).
Het kan dus geen kwaad om de voeding te verwijderen?
Wil namelijk nog wel langer op deze aardbol blijven. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1. Stof misschien? Zeker brakkere merken (en no-name klinkt erg brak) kunnen makkelijk doorbranden (vaker dan eens gezien).

2. Je kunt gewoon de voeding eruit halen en vervangen door een andere. Wat zou er mis kunnen gaan??

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 09-01-2007 15:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit zeker een laag stof, plukken zelfs. ;)
Ik ga 'm proberen te verwijderen, volgens mij had ik nog een Antec 350Watt (is dat een A- of B-merk?).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 15:49 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Tja.. dat heb je als de fabrikant geen geld in R&D stopt en op onderdelen gaat besparen om een zo goedkoop mogelijk product af te leveren. Maar dit mag idd niet gebeuren.

Het is ook nog mogelijk dat onderdelen van je PC defect zijn geraakt door een piekspanning. Maar dat merk je snel genoeg met een nieuwe voeding.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
kapoetsh :D

1. Dit zou idd niet zomaar mogen gebeuren, maar het kàn dus het gebeurd ;) Mogelije oorzaken zijn falende (electronische) componenten, overbelasting, kortsluiting of pieken in de ingangsspanning
2. Ja dat kan, maar trek wel de stekker uit.

* the_stickie hoopt voor TS dat er geen andere componenten stuk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Als dat het geval is... ben ik mooi de klos.
Vanavond heb ik namelijk een officieele clanwar op ClanBase. :o
Zit nu overigens op de laptop. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 15:50 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:46:
[..]
Goedkope voeding? Overbelast? 300 Watt vermogen is wat ie kan verbruiken. Een goede voeding leverd al een betere prestatie op de vitale spanningslijnen als de 12volt, wat bij een el-cheapo dus niet het geval is. Een goede voeding heeft dus minder verlies dan een goedkope
Ja hoor, of je moet de stekker weer in het stopcontact stoppen, of hij moet samenvermolten zijn met de case, maar dat lijkt me niet het geval :P
Alvast bedankt,
Sjoerd
offtopic:
Graag gedaan, groeten en bedankjes hoeft overigens niet, stuur half december maar een kaartje ofzo ;)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Goedkope voeding? Overbelast? 300 Watt vermogen is wat ie kan verbruiken. Een goede voeding leverd al een betere prestatie op de vitale spanningslijnen als de 12volt, wat bij een el-cheapo dus niet het geval is. Een goede voeding heeft dus minder verlies dan een goedkope

[...]

Ja hoor, of je moet de stekker weer in het stopcontact stoppen, of hij moet samenvermolten zijn met de case, maar dat lijkt me niet het geval :P

[...]

offtopic:
Graag gedaan, groeten en bedankjes hoeft overigens niet, stuur half december maar een kaartje ofzo ;)
Vind het wel zo netjes om dat even te doen, als je nagaat dat er binnen 5 minuten een 5tal antwoorden staan die het probleem lijkt op te lossen.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:49:
Ik ga 'm proberen te verwijderen, volgens mij had ik nog een Antec 350Watt (is dat een A- of B-merk?).
Dat is een A-Merk. Samen met het feit dat het een 350watt voeding is, heb je iig veel minder kans dat het nog een keer gebeurd.

Voordat je een andere voeding aansluit loop wel even alle componenten na en kijk of die niet zijn doorgebrand/kortsluiting veroorzaken. je wilt natuurlijk niet dat het voor een tweede keer gebeurd.

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 15:55
Ik vind dit een kip-ei situatie. Onder normale omstandigheden mag dit nimmer gebeuren, maar wat heet normaal?

- Plukken stof
- Noname 300W
- 4400+
- 6800GT

Je systeem zal echt geen 300W verbruiken, wel zal je systeem een enorme behoefte hebben aan soep over de 12V rails. Deze zijn in dergelijke voedingen vaak onderbemeten. Ook al klinkt het niet zo, je systeem is continu overbelast. Een voeding slijt, bij enorme belasting zal hij na 3 jaar maar 80% over kunnen houden, soms zelfs minder. Componenten worden warmer en warmer. Door stof kan het zijn warmte erg moeilijk kwijt. Stof wil wel eens ontbranden. Woesh. Voeding weg.

Ik vind het niet zo gek. Wel dat er geen beveiliging in je voeding zit, je te attenderen dat het oneigenlijk gebruikt wordt.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:52:
[...]

Vind het wel zo netjes om dat even te doen, als je nagaat dat er binnen 5 minuten een 5tal antwoorden staan die het probleem lijkt op te lossen.
Is ook netjes, maar hier op GoT gaan we ervanuit dat we elkaar altijd groeten, bedanken voor hulp etc. Wie weet ben jij straks diegene die ons uit de brand helpt met een probleem (no pun intended btw).

Ontopic:

Test goed je overige hardware als je een nieuwe voeding plaatst. Het beste is zelfs om de voeding te plaatsen en als eerste een minimaal systeem te gebruiken en pas als je zeker bent dat die componenten goed werken de overige componenten 1 voor 1 aan te sluiten en testen.

Je gaf al aan dat er hele plukken stof in die voeding zit. Kan altijd een oorzaak zijn voor brandjes.. hier gehad met een servervoeding (oud overgeërfd beestje, altijd goed onderhouden.. tuuuurlijk...)... Gelukkig alleen voeding dood en de rest niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Diabolical op 09-01-2007 15:57 ]

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:52:
[...]

OK, groetjes hoeven niet, bedankjes mogen wel ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 14:25

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik heb wel het idee dat 300W noname vrij weinig is voor dergelijke specs.

Succes, ik hoop voor je dat je andere onderdelen nog in orde zijn.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals, bedankt voor de informatie!
Ik heb nu de voeding eruit gehaald, en ik leef (zoals je ziet) nog! ;)
Moet nu ff naar de kapper, ga daarna de Antec erin doen (met een minimaal systeem).
Als dat niet gaat werken, ga ik m'n ouders denk ik eens lief aankijken. :p

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nofi maaruh:
De PC ging ik eens nader inspecteren, en meteen kwam ik tot de conclusie dat m'n voeding (Noname, 300W) in brand stond.
en dan met deze specs:
Denk dat niemand dat verbaasd. Tuurlijk zijn die noname voeding niet slecht, alleen voltages en langdurige belasting op hoge wattages kunnen ze gewoon minder goed aan.
300W is echt minimaal voor dat systeem, vooral als je geen bekend merk voeding neemt.

• Jazzper
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

Je kan nu twee dingen doen op korte termijn. Of je koopt bij een winkel als norrod voor 20 euro een noname voeding van 350-400 watt die je even uit de brand (dijenkletser alert) helpt en/of je koopt een merkvoeding. Ga je hard richting de 100e en/of erover of je moet mazzel hebben.

Nee geen Qtec of Sweex. Koop in ieder geval geen voeding gevalletje tafellaken/servet. dus beter dan die nonames maar nog steeds niet wat en wel een flink bedrag betaald.

btw welk spel heb je clanwar van? :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Kun je ook foto's maken van de voeding, eventueel van de opengemaakte voeding?
Ik vraag me echt af wat nu de oorzaak kan zijn, ik vermoed een stofbrandje.

🖥️ | 🚗

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:46:
Hallo GoT'ers,

Zojuist zat ik World of Warcraft te spelen, maar opeens valt m'n PC uit.Ik dacht, wat overkomt me nu (normaal heb ik hier nooit last van)?! Op dat zelfde moment, rook ik een rare brandlucht. Ik schrok me natuurlijk kapot, en trok meteen alle stekkers uit het (geaarde) stopcontact.
De PC ging ik eens nader inspecteren, en meteen kwam ik tot de conclusie dat m'n voeding (Noname, 300W) in brand stond. Gelukkig ging het kleine vuurtje weer uit, en ik rukte vervolgens de stekker die in de voeding zit, er ook eens uit. Nu heb ik een tweetal vragen:

Alvast bedankt,
Sjoerd

NoName voeding he, tja dat krijg je. Goede voedingen hebben circuits ingebouwd die dit soort en nog veel meer problemen moeten tegen gaan. En het is zelfs Vereist in europe voor al een paar jaar op zijn minst dat voedingen beveiligingen hebben.

Helaas is zulke certificatie niet altijd even goed getest..sigh :( ( daarom mag Q-tec nu nog verkocht worden ) maar het is mogelijk dat een voeding in brand vliegt. Zeker als hij al wat stoffiger is wat.. 300W..no name.. best mogelijk is.

Ik raadt aan een merk voeding te nemen, hoeft niet heel duur te zijn. En je videokaart is NIET de minste kwa verbruik dus well.. een GOEDE 350Wattter mag wel!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Jazzper schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:02:
Je kan nu twee dingen doen op korte termijn. Of je koopt bij een winkel als norrod voor 20 euro een noname voeding van 350-400 watt die je even uit de brand (dijenkletser alert) helpt en/of je koopt een merkvoeding. Ga je hard richting de 100e en/of erover of je moet mazzel hebben.

Nee geen Qtec of Sweex. Koop in ieder geval geen voeding gevalletje tafellaken/servet. dus beter dan die nonames maar nog steeds niet wat en wel een flink bedrag betaald.

btw welk spel heb je clanwar van? :)
Counter-Strike: Source... 8)
Mjah, ik krijg in ieder geval m'n PC niet meer aan. :o
Naja, het lijkt gewoon te werken (HDD gaat aan, DVD-rewriter werkt, grafische kaart werkt, CPU fan gaat aan).
Bovendien lijkt ie gewoon te booten, maar ik krijg gewoon geen beeld.
Heb het overigens ook ff met een GeForce 2 GTS geprobeerd, maar precies hetzelfde.
Wat nu te doen? :'( :'( :'(

Verwijderd

tja.. overvoltprotection zou ook wel teveel gekost hebben, dus dikke kans dat je opzoek mag naar het onderdeel/ de onderdelen welke hij mee genomen heeft in z'n graf. Moederbord is een favoriet vriendje.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorlopen.
Je begint dus met de computer zo kaal mogelijk op te starten: Enkel een moederbord, cpu, geheugen en grafische kaart. Doet ie daarna nog niets trek dan bijv je geheugen eruit en kijk of je moederbord iets meldt (hou wel je speakers aangesloten ivm de voicereport!)

[ Voor 18% gewijzigd door MadMarky op 09-01-2007 17:19 ]

🖥️ | 🚗

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:38
Hoe weet je dat je videokaart het doet als je geen beeld krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, omdat de 2e videokaart het ook niet doet, misschien?
Ben overigens ook bang dat m'n moederbord het loodje heeft gelegd.
MAAR!
Als ik kijk naar de HDD led, zie ik dat deze constant brandt?!
Is dat normaal? Nee toch?

• stijnos1991
  • Laatst online: 15-02 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:14:
[...]

Counter-Strike: Source... 8)
Mjah, ik krijg in ieder geval m'n PC niet meer aan. :o
Naja, het lijkt gewoon te werken (HDD gaat aan, DVD-rewriter werkt, grafische kaart werkt, CPU fan gaat aan).
Bovendien lijkt ie gewoon te booten, maar ik krijg gewoon geen beeld.
Heb het overigens ook ff met een GeForce 2 GTS geprobeerd, maar precies hetzelfde.
Wat nu te doen? :'( :'( :'(
Koppel alles los wat niet nodig is(DVD spelers etc... )

[ Voor 9% gewijzigd door stijnos1991 op 09-01-2007 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kom op zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dom ben?
En leer eerst maar eens begrijpend lezen, want in de TS staan de specificaties.

Edit: Wijzig je bericht maar snel, ja.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 17:26 ]

• stijnos1991
  • Laatst online: 15-02 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:25:
Sorry, zag niet dat je die antec al had...
post is ge-edit

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ik denk dat je moederbord eraan is, maar hoor je je HDD's ook gewoon rommelen bij het opstarten?

Als hij gewoon aan blijft en er alleen het geruis van de ventilatoren te horen is, heb je waarschijnlijk een defect moederbord.
Haal alle latjes RAM er eens uit, en test het eens met één latje erin, zelfde voor je HDD's en videokaart.

Ook kun je proberen het BIOS-batterijtje (knoopcel op moederbord) te verwijderen, even de voedingsstekker (die van de voeding naar het moederbord loopt) loshalen voor 10 minuten, daarna alles terugplaatsen. Met wat geluk was je BIOS gewoon 'geschrokken', en heb je na deze moederbord-'reset' weer een werkende pc.

Als ik jou was zou ik alvast ook zorgen dat je game op een andere pc komt, het risico is namelijk vrij groot dat de zaak niet meer gaat werken voor vanavond ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
DarthPlastic schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:34:
Ik denk dat je moederbord eraan is, maar hoor je je HDD's ook gewoon rommelen bij het opstarten?

Als hij gewoon aan blijft en er alleen het geruis van de ventilatoren te horen is, heb je waarschijnlijk een defect moederbord.
Haal alle latjes RAM er eens uit, en test het eens met één latje erin, zelfde voor je HDD's en videokaart.

Ook kun je proberen het BIOS-batterijtje (knoopcel op moederbord) te verwijderen, even de voedingsstekker (die van de voeding naar het moederbord loopt) loshalen voor 10 minuten, daarna alles terugplaatsen. Met wat geluk was je BIOS gewoon 'geschrokken', en heb je na deze moederbord-'reset' weer een werkende pc.

Als ik jou was zou ik alvast ook zorgen dat je game op een andere pc komt, het risico is namelijk vrij groot dat de zaak niet meer gaat werken voor vanavond ;)
Ja, de HDD gaat gewoon aan.
Dadelijk ff geheugen en HDD testen, de videokaart had ik al getest.
Ook zal ik 'm ff resetten.

• the_stickie
  • Laatst online: 14-09-2025
Hmmz, heb je buiten het feit dat je geen beeld hebt wél de indruk dat je pc verder boot? (Biepje, hdd geratel,...) Indien ja moet je toch'ns een ander scherm proberen.
Waarschijnlijker is nee, en dan is verdachte nr1 het moederbord...

Verwijderd

Mensen die dus een noname voeding willen kopen zijn gewaarschuwd. De materialen in zo'n voeding zijn van goedkope kwaliteit en dat kan zijn werk goed doen, maar als het misgaat gaat het ook goed mis. Ik durf mijn systeem met een Zalman voeding gerust de hele nacht aan te laten staan met de deur open. Die gaat niet in de fik en als dat wel zo is gaat er een claim naar Interpolis. Ik ben goed verzekerd.

Koop dus een goede voeding en ook jij hoeft niet mer zo te schrikken. Het is jammer dat het zo had moeten lopen want dat kost jou geld.

Stof: Het lijkt me sterk dat er daardoor fik ontstaat. Stof veroorzaakt vaak kortsluiting en daar is je aardlekschakelaar voor ontworpen. Test je aardlek eens door op het knopte te drukken (vaak een smal blauw knopje). Als een voeding in de fik gaat is het in 99/100 van de gevallen een hitteprobleem in je voeding zelf (aanslag op muur door hetere lucht).

Ik voel regelmatig aan mijn voeding en in idle blaast deze gewoon koude lucht uit en als ik aan het gamen ben is deze luchtstroom lauw, maar zeker niet echt warm.

Ik hoop echt voor je dat het alleen bij de voeding is gebleven! Lullig!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 18:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:49:
Té is nooit goed :/

Maak jij je PC nooit schoon? Ik doe dat om de 1000 computeruren heel grondig en ook de voeding. Deze maak ik rustig open en pluk ik schoon met een geïsoleerde smalpunttang. Secuur klusje, maar dankbaar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:03:
Stof: Het lijkt me sterk dat er daardoor fik ontstaat. Stof veroorzaakt vaak kortsluiting en daar is je aardlekschakelaar voor ontworpen. Test je aardlek eens door op het knopte te drukken (vaak een smal blauw knopje). Als een voeding in de fik gaat is het in 99/100 van de gevallen een hitteprobleem in je voeding zelf (aanslag op muur door hetere lucht).
Stof kan wel hitte veroorzaken. De heatsinks in een el cheapo voeding zijn namelijk vrij beperkt (lees, heel erg klein). Als daar ook nog eens stof op komt waardoor de warmte niet weg kan krijg je snel zat een te hete voeding en fikt het ding door, nog voordat je aardlek er uberhaupt last van heeft.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:09:
[...]

Té is nooit goed :/

Maak jij je PC nooit schoon? Ik doe dat om de 1000 computeruren heel grondig en ook de voeding. Deze maak ik rustig open en pluk ik schoon met een geïsoleerde smalpunttang. Secuur klusje, maar dankbaar.
Tja, zover gaan is misschien een beetje overdreven, maar af en toe een keertje het stof uit je voeding zuigen is toch wel aan te raden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heb ik weer geluk zeg!
Alles weer aan de gang gekregen, helemaal niets stuk!
Thank god!

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022

Jut

Nou gefeliciteerd !

Ik had van de zomer een 2e hands voeding gekocht om mijn eerste zelfgebouwde pc aan de praat te krijgen. Hij lag binnen 24 uur in de kliko. Starte hem de 2e dag 's morgens op. Er kwam een blauwe vlam/vonk van 10 cm (niet overdreven) uit de voeding aan de achterkant. En dit was geen no-name voeding. (antec smartpower 350watt) Voeding open geschroefd. Condensator doorgebrand. (uit elkaar geknald) Gelukkig deed alles het weer na nieuwe voeding gehaald te hebben.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En wat ik al eerder vroeg, heb je nog de mogelijkheid om foto's van het ding te maken?

🖥️ | 🚗

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:25:

Edit: Wijzig je bericht maar snel, ja.
Doe je wel een beetje rustig?
Allerlei mensen zijn bezig om jou te helpen met je probleem, maar als jij op deze manier gaat reageren dan gaat je topic lekker op slot!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 15:37
@TS Waarom heb je vanaf het begin de Antec voeding niet ingebouwd?
Je had deze voeding reeds in huis en de huidige problemen hadden mogelijkerwijs voorkomen kunnen worden.

Ik weet dat dit geen bijdrage is aan de oplossing van het huidige probleem, ik vraag het mij gewoon af.

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:24:
En wat ik al eerder vroeg, heb je nog de mogelijkheid om foto's van het ding te maken?
Heb het ding gelijk in de kliko gegooid.
Oscar the Grouch schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:46:
[...]

Doe je wel een beetje rustig?
Allerlei mensen zijn bezig om jou te helpen met je probleem, maar als jij op deze manier gaat reageren dan gaat je topic lekker op slot!
Tjah, als je geen serieus antwoord kan geven? :(
ruftman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:02:
@TS Waarom heb je vanaf het begin de Antec voeding niet ingebouwd?
Je had deze voeding reeds in huis en de huidige problemen hadden mogelijkerwijs voorkomen kunnen worden.

Ik weet dat dit geen bijdrage is aan de oplossing van het huidige probleem, ik vraag het mij gewoon af.
Dat vroeg ik me gisteravond in bed ook af... :9

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

en nu gaat ie op slot.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.