Hallo GoT'ers,
Zojuist zat ik World of Warcraft te spelen, maar opeens valt m'n PC uit.Ik dacht, wat overkomt me nu (normaal heb ik hier nooit last van)?! Op dat zelfde moment, rook ik een rare brandlucht. Ik schrok me natuurlijk kapot, en trok meteen alle stekkers uit het (geaarde) stopcontact.
De PC ging ik eens nader inspecteren, en meteen kwam ik tot de conclusie dat m'n voeding (Noname, 300W) in brand stond. Gelukkig ging het kleine vuurtje weer uit, en ik rukte vervolgens de stekker die in de voeding zit, er ook eens uit. Nu heb ik een tweetal vragen:
1. Hoe komt het dat dit gebeurd (dit mag toch uberhaupt niet gebeuren!) ?
2. Kan ik zonder problemen m'n voeding verwijderen (stroom, e.d.?) ?
Alvast bedankt,
Sjoerd
CPU: AMD Athlon64 4400+
Mainboard: Asus A8V-Deluxe
RAM: 4x512MB-DDR @ PC3200
HDD: Samsung 250GB
Graphiccard: Nvidia GeForce 6800GT
Zojuist zat ik World of Warcraft te spelen, maar opeens valt m'n PC uit.Ik dacht, wat overkomt me nu (normaal heb ik hier nooit last van)?! Op dat zelfde moment, rook ik een rare brandlucht. Ik schrok me natuurlijk kapot, en trok meteen alle stekkers uit het (geaarde) stopcontact.
De PC ging ik eens nader inspecteren, en meteen kwam ik tot de conclusie dat m'n voeding (Noname, 300W) in brand stond. Gelukkig ging het kleine vuurtje weer uit, en ik rukte vervolgens de stekker die in de voeding zit, er ook eens uit. Nu heb ik een tweetal vragen:
1. Hoe komt het dat dit gebeurd (dit mag toch uberhaupt niet gebeuren!) ?
2. Kan ik zonder problemen m'n voeding verwijderen (stroom, e.d.?) ?
Alvast bedankt,
Sjoerd
CPU: AMD Athlon64 4400+
Mainboard: Asus A8V-Deluxe
RAM: 4x512MB-DDR @ PC3200
HDD: Samsung 250GB
Graphiccard: Nvidia GeForce 6800GT
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 15:47 ]