[Triple Play?] Alleen Televisie + Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
Alle providers adverteren met Triple Play in allerlei vormen.

Maar ik wil televisie en internet. En voor zover ik kan vinden kan ik dat niet krijgen als 'bundel'
Er zijn genoeg providers die beide diensten leveren, maar internet is bijna altijd met VoIP erbij tegenwoordig en analoge televisie kan je digitale bij nemen, maar niet 'ouderwetse' televisie en simpel internet.
Ik heb geen KPN lijn in mijn nieuwe huisjein Amsterdam (1055 XZ) en wel kabel, maar nog geen abbo.

Wat is voor mij de beste keuze als ik gewoon televisie wil en een klein breedband internet abbonment?

Bij UPC en de te verwachten kabel aanbieders moet je televisie afnemen, en daarnaast kan je internet krijgen met telefonie en digitale televisie enzo. Te veel (lees te duur) voor mij.

Wie zie voor mij de beste aanbieding?

Red een boom, eet een bever

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
KPN Mine misschien ? Dat is toch Internet+TV ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In Amsterdam kun je anders prima via UPC analoge TV + internet zonder verdere toeters en bellen nemen. Natuurlijk wordt je bestookt met reclame voor van alles en nogwat, maar daar hoef je niet op in te gaan.

Muv UPC levert niemand in A'dam 'ouderwetse' TV, je zit anders altijd aan een DTV-oplossing vast, of je het nu via de lucht (DVB-T) danwel via ADSL (IPTV) pakt. Dus als je eis is 'ouderwetse' televisie, dan zit je aan UPC vast.

Maar misschien is jouw definitie van 'ouderwetse' televisie wel anders dan pure coax CATV. In dat geval zul je het moeten definieren :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

@home doet t volgens mij.....

ook analoge vtv.

www.home.nl

• BoutWout
Mine kende ik idd nog niet

Voor 'slechts' een kleine 200 euro opstart kosten en 42 euro per maand heb ik TV en internet.
Tjemig das duur.
Dat is voor standaard zender pakket en 1500/384Kb/s.
Denk ik het nu maar of is dat 2x zo duur als het de afgelopen jaren is geweest?

Bij UPC is TV 16 euro p/maand en 14,95 p/maand voor 1500/384Kb/s in totaal dus 31 euro. Zonder opstartkosten en onzin.

Hoe denk KPN hier ooit één setje van te verkopen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt nog steeds niet aangegeven wat je met "ouderwetse" TV bedoelt, want als je CATV bedoelt valt Mine sowieso op basis daarvan al af, nog los van de kosten...

Oslik blyat! Oslik!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 22:13
BoutWout, Mine is wel digitale televisie. Hier zit dus ook een decoder bij en dergelijke. Verder heb je ook voor elk televisietoestel een decoder nodig.

Volgens mij is trouwens 42 euro geen abnormaal dure prijs bij KPN hoor. KPN is gewoon duur :P IMHO.

• BoutWout
Met 'ouderwetse' TV (sorry voor de verwaring, bedoel ik niet specifiek CATV of het analoge signaal wat tot voorkort door de lucht kwam, maar gewoon het 'normale' TV zender aanbod.

Kan dus wel digitaal zijn, kan in HD worden uitgezonden, maakt allemaal niet zoveel uit. Alleen is bij veel van de aanbieders een standaard TV pakket verplicht voordat je digitale TV 'erbij' kan krijgen.

Dit geld niet voor Mine van KPN overigens

Pagina: 1