PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Log in als de nieuwe gebruiker
Log uit als de nieuwe gebruiker
Log in als Administrator
Verwijder alles in \Documents & Settings\<nieuw gebruiker> of sla het in een backup mapje op
Kopieeer alles in \Documents & Setting\Administrator naar \Documents & Settings\<nieuwe gebruiker>
Log uit als Administrator
Log in als nieuwe gebruiker
Tada!
Edit: Ik weet dat t werkt van gebruiker1 naar gebruiker2, ingelogd als administrator
maar van administrator naar gebruiker, ingelogd als Administrator weet ik zo niet
Log uit als de nieuwe gebruiker
Log in als Administrator
Verwijder alles in \Documents & Settings\<nieuw gebruiker> of sla het in een backup mapje op
Kopieeer alles in \Documents & Setting\Administrator naar \Documents & Settings\<nieuwe gebruiker>
Log uit als Administrator
Log in als nieuwe gebruiker
Tada!
Edit: Ik weet dat t werkt van gebruiker1 naar gebruiker2, ingelogd als administrator
maar van administrator naar gebruiker, ingelogd als Administrator weet ik zo niet
[ Voor 19% gewijzigd door Rock-Y op 09-01-2007 14:49 ]
En dat is inclusief de registry? Als ik programma's installeer worden er in de registry bij current user toch instellingen opgeslagen?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik heb geen idee... ik had mijn profile gekopieerd naar externe hdd en daarna zo terug gekopieerd.. heb nog geen probleme mee gehad...
Meeste instellinge staan geloof ik in Application Data map...
Meeste instellinge staan geloof ik in Application Data map...
Er zit een wizard in windows om instellingen van gebruikers te kopieren, ook registry instellingen. Volgens mij File en settingswizard ofzo iets............zal vanavond wel ff opzoeken wat het precies was.
de "Files and Settings Transfer Wizard"
Zit bij Start > Programs > Accesoires > System Tools
Weet niet hoe ie werkt, volgens mij tusse 2 pc's alleen...
Zit bij Start > Programs > Accesoires > System Tools
Weet niet hoe ie werkt, volgens mij tusse 2 pc's alleen...
Met die tool kan je ook een backup maken van je settings om deze op een later tijdstip weer te gebruiken als je bijvoorbeeld een herinstall hebt gedaan. Heb ik gelezen in een PCM. Zelf gebruik ik deze wizard niet, alle instellingen doe ik wel met de hand, meeste gaan toch via ini's en hebben geen herinstall nodig. De rest is voor mij zo gedaan.
Alles kopieëren van Admin naar een andere gebruiker of van de ene naar de andere ben ik een beetje huiverig mee. Ik heb er altijd een slecht gevoel bij als mensen dat zeggen of van plan zijn. Het is namelijk mogelijk dat je settings terug verwijzen naar de oorspronkelijke gebruikersmap.
Alles kopieëren van Admin naar een andere gebruiker of van de ene naar de andere ben ik een beetje huiverig mee. Ik heb er altijd een slecht gevoel bij als mensen dat zeggen of van plan zijn. Het is namelijk mogelijk dat je settings terug verwijzen naar de oorspronkelijke gebruikersmap.
Commandline FTW
Pagina: 1