Sinds kort start de pc niet meer op vanuit standby,al jaren zo gedaan en nooit last van gehad.Als ik via toetsenbord de pc aan wil doen slaat die na een fractie van een seconde af,lampje van de pc blijft wel knipperen maar ook via reset of aan/uit knop wil die niet meer aan,kan alleen als ik de hoodfschakelaar van de voeding uit/aan zet met gevolg het bekende blauwe windows scherm.
Had ook de jumper van moederbord die ervoor zorgt dat je vanuit toetsenbord kunt inschakelen weer op default gezet en pc proberen via de pc dan aan te doen met hetzelfde resultaat.Ligt ook niet aan windows want ik had op een andere schijf waar ook een windows opstaat ook geprobeerd maar wil ook niet.
Ik heb een asus p4p800 deLuxe moederbord met 420 watt voeding,p4 3,0GHz processor,geforce 4ti videokaart en 1gb duall channel geheugen.Ongeveer 3 jaar oud.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?Is verder niks aan systeem veranderd.
Had ook de jumper van moederbord die ervoor zorgt dat je vanuit toetsenbord kunt inschakelen weer op default gezet en pc proberen via de pc dan aan te doen met hetzelfde resultaat.Ligt ook niet aan windows want ik had op een andere schijf waar ook een windows opstaat ook geprobeerd maar wil ook niet.
Ik heb een asus p4p800 deLuxe moederbord met 420 watt voeding,p4 3,0GHz processor,geforce 4ti videokaart en 1gb duall channel geheugen.Ongeveer 3 jaar oud.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?Is verder niks aan systeem veranderd.