Office 2007 Outlook Send button verplaatst?

Pagina: 1
Acties:

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44
Hallo,

Ik had enige tijd beta 2 van office 2007 draaien en in de blauwe tabs stond keurig de send button.
nu heb ik een msdn professional versie van office 2007 geinstalleerd (op een vers geinstalleerde windows) en nu staat de send button heel erg lelijk voor de "to" "cc" balken.
ik zeg lelijk omdat de button heel groot en grijs is en door de plaatsing is er ook een lege ruimte naast ontstaan. al helemaal als je de BCC ook op zichtbaar zet.

ik heb me al helemaal lens gezocht om dit aan te passen maar kan niets vinden. zijn er mensen met de zelfde ervaring?

is dit aan te passen? iemand een idee?

opensecure.nl

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Geen idee. Vindt de knop persoonlijk wel fijn. Lekker groot en makkelijk klikbaar.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Zjemm
ja het is idd geen wereld ramp...maar was net een beetje gewend aan de nieuwe interface van de beta. en vond de send knop mooi geintregeerd met de rest van de knoppen in de tabs. en dan veranderen de het in de final met zo'n oplossing. toch een beetje jammer

opensecure.nl

• Zjemm
geen mensen met hetzelfde probleem?

opensecure.nl

Verwijderd

Dat is gedaan na feeback van een hoop gebruikers :)
Uit een interview met de product manager van outlook:
Was there any particular user feedback that influenced a feature in Outlook 2007 In beta one, we moved the Send button to the right side of the screen. We got pretty vocal feedback from people who were pretty unhappy. We thought the power users would just be sending e-mail with Alt-S. So we ended up moving it back, and got a lot of positive e-mail as a result.
http://www.cio.de/news/cio_worldnews/831191/

Oftwel, jammer maar helaas :)