Toon posts:

Acer travelmate c202

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb in augustus een acer travelmate c202 aangeschaft, echter heeft deze n u de geets gegeven. Ik kan de accu's niet meer opladen, en kan dus helemaal niets meer met dit apparaat.
Morgen word het apparaat opgehaald, en gata het naar Acer voor reparatie. Echter geven ze dara geen data garantie, en er staat nog belangrijke data op waar ik geen backup van heb.
Mijn vraag is dus of er iemand uit Den Haag is die een acer tarvelmate heeft met dezelfe accu wara ik vandaag eventueel even langs zou mogen komen om mijn accu op te laden zodat ik deze data kan branden.

Het gaat hier om een Lion batterij van 11.1 volt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat je ook kunt doen is de hdd eruit halen en die in een USB behuizing hangen om te backuppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas beschik ik niet over een werkende hdd behuizing, en ik vraag mij af hoe acer hierop zou reageren.
Ik moet dan vast wel een verzegeling verbreken...

IIg bedankt voor je optie, ik houd hem open...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
HD mag er gewoon uit, je kunt de laptop zelfs opsturen zonder HD, daar doen ze absoluut niet moeilijk over

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Wil de laptop niet starten als ie aan de stroom hangt _zonder_ een accu erin?

Vraag anders even na bij Acer of ze de laptop ook zonder HDD willen accepteren.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:55:
Helaas beschik ik niet over een werkende hdd behuizing, en ik vraag mij af hoe acer hierop zou reageren.
Ik moet dan vast wel een verzegeling verbreken...

IIg bedankt voor je optie, ik houd hem open...
Ik ken de 202 zo niet uit m'n hoofd, maar volgens mij trek je de hdd er zo uit zonder probs.

Verwijderd

Topicstarter
Laptop doet t wel op de accu, maar deze kan ik niet oploaden.
Zonder accu doet hij ook niets.

Ik zie nergens waar mijn hdd zou kunnen zitten.
De cs la trek ike r zo uit, en er zitten 3 luikjes op de onderkant.
Ik ben nu acer aan het bellen om te vargen of zonder hdd opsturen mag, dus ik hoop dat ik snel weer gerust verder kan werken...

/ Edit:
HDD mag er niet uit wordne gehaald, op dat moment word er een garantie zegel gebruiken, en vervalt de garantie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 14:19 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:13:
Laptop doet t wel op de accu, maar deze kan ik niet oploaden.
Zonder accu doet hij ook niets.

Ik zie nergens waar mijn hdd zou kunnen zitten.
De cs la trek ike r zo uit, en er zitten 3 luikjes op de onderkant.
Ik ben nu acer aan het bellen om te vargen of zonder hdd opsturen mag, dus ik hoop dat ik snel weer gerust verder kan werken...

/ Edit:
HDD mag er niet uit wordne gehaald, op dat moment word er een garantie zegel gebruiken, en vervalt de garantie.
Sinds wanneer is het wettelijk toegestaan voor een fabrikant om een verbroken zegel reden te laten zijn om de garantie te vervallen. Die zegels zijn vooral bedoeld om de consument af te schrikken niet te gaan prutsen en het product te vern**ken
Acer heeft bij ons bedrijf nogmaals aangegeven dat het geen enkel probleem is om een defecte HD/optical/geheugen van een laptop los op te sturen zonder hiervoor de laptop op te sturen. Andersom is dus echt geen probleem :)

[ Voor 5% gewijzigd door mad-dog op 09-01-2007 23:42 ]

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gewoon er uit trekken die hdd en zonder opsturen. Er zitten geen zegels op Acer laptops al zeggen ze nog zo hard van wel. Op PC systemen zitten ze wel en die worden verbroken zo gauw je de plaat aan de zijkant er af haalt.

Ik denk dat je een gevalletje "Acer-medewerker die geen product kennis heeft" aan de telefoon hebt gehad die niet weet wat een c202 uberhaupt is.

Ik stuur er als dealer wekelijks minimaal 4 RMA en of die nou open gedraaid zijn door ons of de klant ze worden altijd aangenomen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bedankt allemaal iig.
Ik heb daar nu helaas niets meer aan. De laptop is al onderweg naar duitsland, emt als mijn data, dus ik kan alleen nog maar hopen.

Heb er een brief bij egdaan waarin ik vraag of ze alles in hun werk willen stellen om de data te behouden.
Pagina: 1