Hey jongens & meisjes
,
Dit is de eerste keer dat ik hier iets op zet.. dus vergeef me als ik iets niet correct gedaan heb.
Ik zit op me werk en de spullen liggen thuis dus ik typ dit even uit het bolle koppie.
Zodra ik thuis ben zal ik alle feiten nakijken en eventueel aanvullen.
Het gaat om het volgende:
DVD-speler van de Home Cinema set van Pioneer 505H LINK
Alles geïnstalleerd, werkt prima.. DVD's draaien perfect ... de films dan.
Nu is de set van me vader en ik heb hem neergezet.
Heb Scart aansluiting aan de TV gekoppeld.
Nu komt het vage.. Mijn vader is fan van klassieke muziek.
Dus ik voor zijn verjaardag een box van allerlei dooie gasten gekocht., Vond hij geweldig.
Stopt er een DVD in.. geen beeld..maar wel geluid
... Terwijl er video's van concerten bij horen.
Ik de DVD in mijn eigen DVD speler gegooid een cheapy Sony zonder uitgebreide poespas.. op dezelfde manier aangesloten als de Pioneer.
En daar doet hij het wel gewoon.
Op de Pioneer doet hij het ook wel, maar alleen geen beeld.
Zelfs niet bij het keuzemenu..das toch knap lastig
Eerst dacht ik.. zal wel aan de DVD liggen.. andere DVD gepakt die niet in die muziekbox zat, maar ook weer klassiek... precies hetzelfde effect.
Wat opvallend is dat beide van Duitse makelij zijn, maar vermeld is dat de Landcode 0 is.
Wat ik verder nog geprobeerd heb is de instelling van het soort signaal te veranderen..
en spijt dat ik daarvan had..
toen zag ik helemaal niets meer.
Dus dat is het niet..
(zal vanavond effe opzoeken hoe het precies heet)
Wie weet, wie weet..wat er mis is..?
Dit is de eerste keer dat ik hier iets op zet.. dus vergeef me als ik iets niet correct gedaan heb.
Ik zit op me werk en de spullen liggen thuis dus ik typ dit even uit het bolle koppie.
Zodra ik thuis ben zal ik alle feiten nakijken en eventueel aanvullen.
Het gaat om het volgende:
DVD-speler van de Home Cinema set van Pioneer 505H LINK
Alles geïnstalleerd, werkt prima.. DVD's draaien perfect ... de films dan.
Nu is de set van me vader en ik heb hem neergezet.
Heb Scart aansluiting aan de TV gekoppeld.
Dus ik voor zijn verjaardag een box van allerlei dooie gasten gekocht., Vond hij geweldig.
Stopt er een DVD in.. geen beeld..maar wel geluid
Ik de DVD in mijn eigen DVD speler gegooid een cheapy Sony zonder uitgebreide poespas.. op dezelfde manier aangesloten als de Pioneer.
En daar doet hij het wel gewoon.
Zelfs niet bij het keuzemenu..das toch knap lastig
Eerst dacht ik.. zal wel aan de DVD liggen.. andere DVD gepakt die niet in die muziekbox zat, maar ook weer klassiek... precies hetzelfde effect.
Wat opvallend is dat beide van Duitse makelij zijn, maar vermeld is dat de Landcode 0 is.
Wat ik verder nog geprobeerd heb is de instelling van het soort signaal te veranderen..
en spijt dat ik daarvan had..
Dus dat is het niet..
Wie weet, wie weet..wat er mis is..?