IK ben sinds een tijdje bezig met Adobe Livecycle, maar nu stuit op een probleem waar ik niet uitkom.
Om te beginnen de opbouw van mijn PDF file
Ik heb een PDF formulier als volgende opgebouwd:
Iedere knop heeft zijn eigen checkbox welke weer behoort tot een aparte pagina van het PDF document.
Ik wil:
- Als page 1 gelezen is (pagina geopend is) dat de checkbox bij de eerste knop (knop 1) wordt aangevinkt. Zelfde verhaal voor Page 2
- Als alle invulvelden van een pagina individueel die required zijn, zijn ingevuld dan de checkbox bij de knop behorende bij de pagina wordt aangevinkt.
IK ben nog niet verder gekomen dan de volgende code:
En dat stukje dan bij iedere checkbox met aanpassing aan de naam natuurlijk
Script Language: Javascript (de LiveCycle variant)
Iemand die mij meer info kan vertellen wat ik moet doen om het script werkend te krijgen??
Om te beginnen de opbouw van mijn PDF file
Ik heb een PDF formulier als volgende opgebouwd:
- Masterpage [list]
- 9 knoppen
(iedere knop heeft een OnClick event die mij naar een andere pagina (pagina 1 t/m 9) brengt) - 9 Checkboxen
(Iedere checkbox is geplaatst naast een knop) - [/list] Page 1 + 2 [list]
- inleidende pagina
- invul uitleg pagina
- [/list] Pagina 3 t/m 9 [list]
- de overige 7 pagina's met invulvelden
- [/list]
Iedere knop heeft zijn eigen checkbox welke weer behoort tot een aparte pagina van het PDF document.
Ik wil:
- Als page 1 gelezen is (pagina geopend is) dat de checkbox bij de eerste knop (knop 1) wordt aangevinkt. Zelfde verhaal voor Page 2
- Als alle invulvelden van een pagina individueel die required zijn, zijn ingevuld dan de checkbox bij de knop behorende bij de pagina wordt aangevinkt.
IK ben nog niet verder gekomen dan de volgende code:
code:
1
2
3
4
| if (xfa.form1.#subform[2].page1.execValidate() returns true){
form1.#pageSet[0].Page1.Subform1.CheckBox1[0].rawValue = 1;}
else {
form1.#pageSet[0].Page1.Subform1.CheckBox1[0].rawValue = 0;} |
En dat stukje dan bij iedere checkbox met aanpassing aan de naam natuurlijk
Script Language: Javascript (de LiveCycle variant)
Iemand die mij meer info kan vertellen wat ik moet doen om het script werkend te krijgen??
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."