[IE7] centreert ongewenst bij Kadaster online

Pagina: 1
Acties:

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:36
Sinds de auto-update van internet explorer 6 naar internet explorer 7 worden de pagina's van het Kadaster gecentreerd, terwijl bij internet explorer 6 deze pagina's mooi links werden uitgelijnd (veel overzichtelijker).

Op de site staat dat het Kadaster zijn site heeft geoptimaliseerd voor internet explorer 5.5 en 6, dus het lijkt er op dat deze site niet overweg kan met internet explorer 7.

Maar voor de zekerheid wilde ik toch checken of ik niet ergens een instelling bij internet explorer 7 kan wijzigen waardoor er toch standaard links wordt uitgelijnd.

Firefox lijnt wel goed uit, maar mijn collega's kunnen daar niet mee overweg 8)7

Verwijderd

Dit probleem is nog steeds niet door Kadaster online opgelost.
Heb jij of iemand anders inmiddels misschien al een Workaround er voor gevonden?

• wisselwerking
Nee, maar heb er zelf ook niet meer naar gekeken. Ik heb het aangekaart bij het Kadaster en dezelfde dag kwam de melding op Kadaster Online te staat.

Verwijderd

relonky schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:38:
Nee, maar heb er zelf ook niet meer naar gekeken. Ik heb het aangekaart bij het Kadaster en dezelfde dag kwam de melding op Kadaster Online te staat.
Ik heb inmiddels het probleem waarschijnelijk gevonden, niet dat je er wat aan kunt veranderen.
Ze hebben wat ik tot zover begrijp als niet programmeur een fout in hun CSS code staan met nadruk op het foutief aangeven van hoe de tekst uitgelijnt moet worden.

Ik heb de gegevens die ik heb gevonden door gemailt en gelukkig waren ze al ver op weg en binnenkort in een niet al te lange tijd hopen ze het opgelost te hebben.

• wisselwerking
Dat is fijn. Laten we hopen dat het snel verholpen is. Het is nogal onoverzichtelijk op deze manier.