Toon posts:

[XP] Wil niet meer booten, ook niet naar veilige modus*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister zat ik met de draadjes van m'n versterker aan het prutsen, omdat 1 boxje het niet meer deed, terwijl ik dat deed leunde ik met m'n arm over de pc, en ik denk dat ik een klein tikje aan de aan en uit schakelaar heb gezet, en toen ging ie ineens uit, terwijl ik WoW en een paar andere dingetjes open had staan.

Nu wil Windows niet meer booten, hij komt bij dat scherm waar ie vraagt hoe ik Windows wil opstarte, dus in veilige modus, of de laatste werkende instellingen etc. Het maakt niet uit welke ik kies, er flitst een blauw scherm voorbij die ik niet kan lezen omdat ie meteen weer weg gaat, en hij boot weer opnieuw.

Wat kan er aan de hand zijn?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

(jarig!)
specs??

al hardware eruit gehaald om te kijken of ie dan wél doorstart?

[ Voor 82% gewijzigd door Raven op 09-01-2007 10:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Asus A8N5X S939
Athlon 64 3200+ Skt 939 1600 FSB tray 512kb Venice
Thermaltake TR2 M6 CPU cooler
WD 200GB SATA 7200RPM 8MB Caviar
2x Kingston 512MB DDR PC3200 CL3
Leadtek Geforce 6800 GT

Windows XP pro met SP2

Ik heb alleen de cddrives ontkoppeld, maar geen resultaat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik begin even met de Windows versie in je topic titel te zetten - let hier aub ook zelf op aangezien dit verplicht is in Windows Clients :)

Verder - in de Windows Clients BSOD Guide staat uitgelegd wat je zoal kan doen als je een bluescreen of death krijgt bij het booten - al eens gekeken daarin? :)