Toon posts:

A9600XT probleem in 3D weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers,

2 dagen geleden kreeg ik bij het heel snel links en rechts kijken in het spel COD2 grote vlakken in beeld te zien. Ik weet dat dit meestal geen goed teken is, maar daar ik net voorheen Omega drivers had geinstalleerd was men paniek nog niet zo groot.

Ik dacht...het probleem dan maar eens goed aan te pakken. Heb een bios update gedaan, vervolgens geraakt ik zelfs niet doorheen de XP installatie heen (kreeg een bestand niet gecopieerd).

Na lang sukkelen heb ik XP er eindelijk dan toch opgekregen.

Echter nog steeds hetzelfde probleem met nu gewonen ATI drivers.

Volgorde install:
XP
chipset
lan
sound
GRAKA

Als ik zelfs in catalyst control center de 3D weergave probeer te bekijken (in dat kleine schermpje) begint met scherm een rollende schaduw te geven (over het gehele beeld). Er is dus echt iets mis

Eveneens dezelfde rollende schaduw in het spel COD2. (voorheen nooit problemen gehad). Daarna wordt ik uit het spel "gesmeten".

Als laatste stap heb ik dan maar even de hele grove middelen erbij gehaald en de bios van men A9600XT gereflashed (met de 3.3ns samsung ship versie...zoals origineel)...maar ook geen oplossing voor het probleem.

Op internet en op dit forum geraak ik niet veel verder.....iemand raad met iets wat ik over het hoofd kan zien?

MB P4C800E-Deluxe
2*512 Dual channel Corsair
Sony 17" tft

Na een tijdje wordt het alleen maar erger en erger...enkel in spelomgeving....ik kan wel zonder...maar toch
[img=http://img80.imageshack.us/img80/6057/shot0001uy4.th.jpg]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 09:30 ]