[XP] Na 1 minuut niets doen naar inlogscherm

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb me nu toch iets vaags, als ik 1 minuut mijn pc niet aanraak gaat die opeens naar het welkomstscherm waar je je wachtwoord in moet voeren voor je account, is pas sinds net en windows is al een week installed, ik heb hem ook activated en hij is legaal, net IE7 en de nvidia drivers opnieuw geinstalled, kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik word hier wel erg gek van nu :S

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

Start, Controle paneel (configuratiescherm), gebruikers, selecteer je account, selecteer de optie om aan & afmelden aan te passen (dat is in engels "Select logon and logoff options", en vink daar welkomstscherm uit ? :)

• Tiduz
dat zie ik niet staan bij accountbeheer, ik heb de NL xp home versie, maar ik heb het altijd zo gehad, dit kan toch nooit normaal zijn? edit: gevonden, zien wat die nu doet

ok, nu doet hij het, maar ik kan nu dus nooit meer mijn welkomstscherm met wachtwoord gebruiken? wat is dit voor een vaag iets dit heb ik echt nog nooit meegemaakt :'(

[ Voor 45% gewijzigd door Tiduz op 09-01-2007 04:16 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 06:49
Staat de screensaver misschien niet een beetje gek ingesteld? daar zit ook een optie 'On resume, password protect', oftewel, als die optie aanstaat krijg je weer het login scherm voor je neus na x aantal minuten.

• Tiduz
ik heb geen schermbeveiliging aanstaan, ik heb ook de power options op always on