Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Een beetje zoeken kan geen kwaad.
Zoek maar eens op synCE
Zoek maar eens op synCE
[ Voor 38% gewijzigd door freyk op 09-01-2007 08:25 ]
Ik heb ooit gewerkt met SynCE, maar dit is al wel een 1.5~2 jaar geleden. Ik had toen net mijn HP iPaq 2210, ook een PocketPC 2003 machine. Toen zat het nog allemaal vrij lastig in elkaar, ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe dat nu is.
Ik heb hier uiteindelijk op Redhat 9 een verbinding tot stand kunnen brengen met Evolution. Hoe ik dit in de tijd gedaan heb weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het kan dus zeker wel.
Ik moet er nu weer eens naar kijken, na een goed jaar afwezigheid is linux nu op al mijn systemen aanwezig en heb ik nergens geen windows meer op staan (yeah!). De sync met mijn PDA is ook bij mij het enige wat ik nog in elkaar moet klussen, maar tijdgebrek zorgt ervoor dat ik dit maar vooruit blijf schuiven...
Ik heb hier uiteindelijk op Redhat 9 een verbinding tot stand kunnen brengen met Evolution. Hoe ik dit in de tijd gedaan heb weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het kan dus zeker wel.
Ik moet er nu weer eens naar kijken, na een goed jaar afwezigheid is linux nu op al mijn systemen aanwezig en heb ik nergens geen windows meer op staan (yeah!). De sync met mijn PDA is ook bij mij het enige wat ik nog in elkaar moet klussen, maar tijdgebrek zorgt ervoor dat ik dit maar vooruit blijf schuiven...

Ik heb het twee jaar terug ook aan de praat proberen te krijgen, is me toen niet gelukt, ga het morgen nog maar een keer proberen dan. Weet iemand of je dan ook bijvoorbeeld met Thunderbird kan syncen? En met welk programma synced die de "appointments"?
Syncen met Thunderbird kan bij mijn weten niet, omdat daarin o,a, geen (uitgebreide) kalenderfunctie zit.
Evolution, wat een kloon is van Outlook, kan hij wel mee syncen, en dat heb ik in het verleden ook wel werkend gehad.
Evolution, wat een kloon is van Outlook, kan hij wel mee syncen, en dat heb ik in het verleden ook wel werkend gehad.
Ik probeer mijn PDA (Loox N560) ook aan de praat te krijgen onder Ubuntu 7.0.. Ik loop echter vast bij deze stap:
patchen
Hij zegt dat hij het bestand niet kan vinden, wat ik ook doe..
Ben een redelijk noob op Linux-vlak en probeer nu eerst alles uit via VMware. Als ik zulke zaken aan de praat krijg, denk ik er aan volledig over te stappen..
patchen
Hij zegt dat hij het bestand niet kan vinden, wat ik ook doe..
Ben een redelijk noob op Linux-vlak en probeer nu eerst alles uit via VMware. Als ik zulke zaken aan de praat krijg, denk ik er aan volledig over te stappen..
Ik heb het vermoeden dat je de "build-essential" package nog even moet apt-getten, daar zitten alle tools in om zelf mee te compilen.
Pagina: 1