Geforce 8800GTS, welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2025
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik mijn configuratie hier voorbij laten komen. Ik heb besloten om er toch een 8800GTS erin te zetten. Alleen ben ik nu erg aan het twijfelen over het merk. Ik heb een sterke voorkeur voor Asus, maar hier moet ik gewoon 15 euro meer voor neertellen en deze kaart is bijna nergens op voorraad.

Mijn alternatieven zijn MSI of Club3D. Zijn dit ook goede merken? of kan ik beter die 15 eurie meer uitgeven voor de ASUS kaart. Ik heb de search gebruikt en helaas geen antwoorden op mijn vragen kunnen vinden.

Graag jullie advies :P

• Stefan_D
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-07 20:48
Alle 8800 GTS 'zouden' dezelfde moeten zijn. Heb zelf de Club3d variant ervan en het is precies wat je verwacht; de kaart, de kabeltjes en verder geen poespas (nog 1 cd/dvd met PowerDVD erop).

Verwijderd

Tussen Asus en Msi zit naar mijn mening weinig verschil, en eigenlijk is Club3D toch ook een goed merk (heb ik nu mijn 7800GS van en bevalt super) Het verschil zit hem eigenlijk in de meuk die je erbij krijgt, die meuk waar ik meestal niet op zit te wachten..

Toch heb ik ook ergens zon voorkeur: Asus > MSI > Club3D

Maar voor 15 euro en langere wachttijd zou ik echt niet speciaal voor die Asus gaan, de rest is immers net zo goed :)

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:58
Eigenlijk gaat het puur om de bundle en de software die erbij zit die je moet doen overhalen om voor een bepaald merk te gaan ;)

Dus hecht je veel waarden aan ghost recon advanced warfighters en 3dmark06 professional dan raad ik je aan voor de asus te gaan.

Hecht je hier niet veel waarden aan dan ga je voor een ander "goedkoper" merk.
Ook kun je meestal wel op de site van de fabricant terugvinden wat er allemaal in de bundel inbegrepen zit :)

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 11:42
Het zal niet veel uit maken bij sommige krijg je er was meer software bij. Misschien een klein verschil op kloksnelheden dat merk je niet. En misschien een wat andere cooler.

[ Voor 3% gewijzigd door dewil1990 op 08-01-2007 22:30 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit soort vragen zijn wel vaker gesteld. "Maakt het merk wat uit?"
Kwa performence doorgaans niet, tenzij een fabrikant heeft overgeclocked en de stabiliteit garandeerd.
De verschillen moet je zoeken in kleurtjes, ander koelertje, bijgeleverd accessoires, garantie, overclock vanuit de stal, etc

Dingen die je prima zelf uit kunt zoeken dus :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.