[Muis] Logitech MX610 open maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Okay.. ik heb met m'n lompe handen vanmiddag weer eens een kop koffie om laten vallen.. niet zo'n probleem normaal gesproken, was het niet dat er dus een redelijke sloot ook over mijn MX610 heen gevallen is :X

De muis doet het in principe nog prima, het enige is dat nu het beetje koffie dat er nog IN zit plakkerig begint te worden en er voor zorgt dat het scroll wiel na even niet gebruiken 'vast plakt' ook zitten sommige knoppen redelijk vast.. met wat moeite zijn ze nog wel te gebruiken, maar optiemaal werkt het niet natuurlijk.
Ik heb al wat zitten kijken, maar er zijn geen schroefjes te vinden, het lijkt er op dat de muis met een of ander klik systeem in elkaar zit, ik heb geprobeerd hem met een platte schroevendraaier open te maken, maar het lijkt er veel te veel op dat ik wat ga breken als ik zo door ga.

Is er iemand die weet hoe/of je zo'n muis open kan maken?

Met Google en de GoT search werd ik niks wijzer. Hoop dat er toch iemand rond loot die me kan helpen, want ik denk niet dat dit onder garantie valt :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Schroefjes zitten vaak verstopt onder de sliders van de muis. Ik ken jouw muis voor de rest niet, maar het zou iig geval een goede mogelijkheid kunnen zijn.

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

er zitten een soort plakkertjes onder je muis om hem goed te laten glijden over je muismad of bureau...
Hieronder zitten waarschijnlijk de schroeven...

Edit: shit!...te laat :+

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 164668 op 08-01-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Die glij stikkertjes heb ik al los gehaald, maar daar zit niks onder.. compleet vlak plastic :/

Ook als je de batterijen uit de muis haalt kun je een flink stuk naar binnen kijken, maar ik zie echt nergens iets wat er maar ook een beetje op lijkt alsof het los kan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171279

ik heb mijn g7 eens schoon gemaakt knoppen zaten vast kon gewoon weer in mekaar en doet het nog steeds

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171279 op 08-01-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
K kreeg net antwoord van Logitech... ze vertelden me dat ze geen instructies hebben om de muis zelf open te maken en dat ze dat ook niet aanraden.. omdat je dan je garantie kwijt bent.
Drie regels later meldde ze nog vrolijk dat mijn garantie verlopen was omdat er koffie over de muis heen gegaan was.... wat boeit het dan nog of ik hem open maak of niet:? 8)7

Nja.. maar ze konden me dus helemaal niks vertellen over hoe of wat...

Gisteravond heb ik nog een beetje geprobeerd hem wat oven te wrikken en aan de achterkant kreeg ik hem wel een stukje open, en daar zitten idd wel wat van die klik pinnetjes, dus hij zit vast geklikt.
Maar als ik verder ga komt er zoveel druk op het dunne plastic te staan dat ik echt bang ben dat hij gaat breken :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 18:54

razoon

"Keep on keeping on"

Ik ben echt benieuwd of je hem nog hebt open gekregen. En vooral hoe dan.
Want ik heb dezelfde muis en wil m ook openmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
razoon schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:09:
Ik ben echt benieuwd of je hem nog hebt open gekregen. En vooral hoe dan.
Want ik heb dezelfde muis en wil m ook openmaken.
Hey dat ben ik idd vergeten te posten, ik heb hem een aantal weken geleden toch open gekregen.
Onder de glij voetjes zitten toch schroefjes, onder de plasticjes zelf zit nog een laagje wat er af moet.
Maar pas op, je gij voetjes krijg je er niet meer netjes op :/

In de muis zelf zitten ook nog 20 schroefjes trouwens :+

Humankind… be both.

Pagina: 1