Ik heb besloten om mijn xp image, gemaakt met acronis true image, te restoren. Ik heb mijn bootcd gebruikt om te starten en gekozen voor restore image. Nu krijg ik op het laatste de melding dat ik de door mij gewenste operations niet mogelijk zijn met de trial. De operations die hij moet uitvoeren zijn verwijderen van een partitie en het aanmaken van een partitie. ik heb de partitie al aangemaakt op de juiste grootte, alleen het partitielabel komt nu niet overeen.
ik zit nu met een lege c partitie waar niks op staat, geformatteerd in ntfs (de xp image is ook een ntfs). ik wil nu mijn partitie label wijzigen en ik heb me al suf gezocht op google, ik heb al tig tooltjes gebruikt, maar geen enkel tooltje geeft mij de mogelijkheid om een label toe te voegen aan mijn c partitie. Dat is misschien mijn enige mogelijkheid om nu die xp image te restoren.
Of kan ik met true image trial helemaal niks restoren?
ik zit nu met een lege c partitie waar niks op staat, geformatteerd in ntfs (de xp image is ook een ntfs). ik wil nu mijn partitie label wijzigen en ik heb me al suf gezocht op google, ik heb al tig tooltjes gebruikt, maar geen enkel tooltje geeft mij de mogelijkheid om een label toe te voegen aan mijn c partitie. Dat is misschien mijn enige mogelijkheid om nu die xp image te restoren.
Of kan ik met true image trial helemaal niks restoren?