originele signatures zijn top!
Zie de search en vooral dit topic:
[USB] Wat staat er op mijn USB stick?
[ Voor 33% gewijzigd door ThinkPad op 08-01-2007 21:08 ]
ik kan niet op dat topic komen....ThinkPadd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:07:
Zie de search en vooral dit topic:
maar wel bedankt.
originele signatures zijn top!
Dat komt omdat je nog geen Huiskamer toegang hebtRaphaelo schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:08:
[...]
ik kan niet op dat topic komen....
maar wel bedankt.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
wat dacht je van dosbox + een handvol oude dosgames.. uren gegarandeerd nostalgisch spelplezier
Volgens mij bestaat er ook een portable versie van CS 1.6.. *kuch*usenet*hoest*
. Anders zou je emulators kunnen proberen ja. Heb met Gigawing op MAME over het netwerk vele tussenuren verspeelt
Ghost recon 1 kun je ook gewoon spelen zonder te installeren als je de directory meteen kopieert naar USB stick
Asus A8N-SLI, Athlon 64 3000+ @ 2,4 GHz, Corsair TwinX 2x512 3200XL 2xWD120GB, Apogee 6800 PCI-E@430/860, Enermax Noisetaker 495, Thermalright XP120, Nec3500, liteonDVD
Veel games die je via *het niet nader te noemen, maar wel illegale circuit* kunt krijgen, kun je vaak ook de install-map op je USB-stick (mits USB genoeg ruimte heeft natuurlijk) zetten. Hetzelfde verhaal voor heel veel oude games (windows 98 tijdperk).
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Red Alert 2 + Yuri's Revenge ... doet het heeeeeel goed op school!
Er zijn zat games die legaal gratis te downloaden zijn: abandonware. Denk hierbij aan GTA 1, Doom, enz...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
los van de discussie of abandonware wel zo legaal is: Monkey Island en Ultima zijn spellen die je nog in de dosbox kan draaien en die passen op ELKE usb stick
Pagina: 1