Ik ben op zoek naar een nogal niet zo standaard iets. Ik zoek een soort kastje dat je achter op je bureau kunt zetten/schroeven en waar een stopcontact en een netwerk aansluiting in zitten. Ik heb dit bij een klant van ons bedrijf eens gezien op hun werkplekken en dat was verdomde handig. Even een laptop aansluiten was een eitje, hoef je niet onder het bureau naar de switch te zoeken en de stopcontacten zijn er ook voor het grijpen.
Het probleem is alleen dat ik het niet kan vinden. Ik zit al uren te googlen, maar stroom, netwerk, bureau en dergelijke zijn veel te generieke woorden die alleen niet relevante hits geven.
Het zag er ongeveer zo uit, om even een idee te geven:

Ik snap dat ik ook naar de bouwmarkt kan gaan een een opbouwstekkerdoos en een opbouwnetwerkdoos kan kopen en deze op mijn bureau kan schroeven, maar dat zie ik toch niet helemaal zitten. Bovenstaande bestaat, dus dan moet ik het toch kunnen aanschaffen.?
Wie kent dit een weet waar ik dit kan krijgen en/of heeft een link ernaar?
Het probleem is alleen dat ik het niet kan vinden. Ik zit al uren te googlen, maar stroom, netwerk, bureau en dergelijke zijn veel te generieke woorden die alleen niet relevante hits geven.
Het zag er ongeveer zo uit, om even een idee te geven:

Ik snap dat ik ook naar de bouwmarkt kan gaan een een opbouwstekkerdoos en een opbouwnetwerkdoos kan kopen en deze op mijn bureau kan schroeven, maar dat zie ik toch niet helemaal zitten. Bovenstaande bestaat, dus dan moet ik het toch kunnen aanschaffen.?
Wie kent dit een weet waar ik dit kan krijgen en/of heeft een link ernaar?
Look behind you! A three headed monkey!