Ik ben van plan om een Sony home cinema system aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met de Sony DAV-DZ810W
Heb je er zelf al naar geluisterd? Dat lijkt me een goed begin? Heb je nog andere sets op het oog? Stel je voor dat er hier alleen maat slechte ervaringen naar voren komen, dan heb je geen andere keuzes.
Oriënteer je eens op internet wat er allemaal te vinden in is in de prijsklasse die je zoekt, welke eisen je stelt aan de spullen die je zou willen en maak daaruit een selectie. Dan kun je op je gemak eens gaan kijken naar de sets en luisteren of het geluid bevalt en welke je het beste vindt. Als je dan nog twijfelt, dan lijkt het me goed er een topic over te openen, maar dat heeft nu niet zo gek veel zin
.
Oriënteer je eens op internet wat er allemaal te vinden in is in de prijsklasse die je zoekt, welke eisen je stelt aan de spullen die je zou willen en maak daaruit een selectie. Dan kun je op je gemak eens gaan kijken naar de sets en luisteren of het geluid bevalt en welke je het beste vindt. Als je dan nog twijfelt, dan lijkt het me goed er een topic over te openen, maar dat heeft nu niet zo gek veel zin
Music Addicted
Ik mis bijvoorbeeld een budget. Iedereen kan namelijk wel zeggen: die Sony is slecht, koop dit of dat, maar tegen welke prijs? Voor de gemiddelde prijs waarvoor jouw Sony online staat, kan ik ook een mooie Onkyo neerzetten...
Ter info: het is hier niet echt voor beginners. Een kleine voorkennis en motivatie voor vraagstellingen wordt aanzienlijk op prijs gesteld. Desondanks, welkom op GoT.
Ter info: het is hier niet echt voor beginners. Een kleine voorkennis en motivatie voor vraagstellingen wordt aanzienlijk op prijs gesteld. Desondanks, welkom op GoT.
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 08-01-2007 21:04 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ga naar de lokale a/v toko, en laat je adviseren. Vraag om een vergelijking tussen sets in je budget, en maak daaruit je keuze. Klaar.
staat vast wel bij een Mediamarkt of bcc, die zaken...
maar jij moet zelf kiezen, iedereen vind bepaalde speakers weer anders,
je kan beter zelf ff gaan luisteren en dan beslissen.. straks klink het voor geen meter
maar jij moet zelf kiezen, iedereen vind bepaalde speakers weer anders,
je kan beter zelf ff gaan luisteren en dan beslissen.. straks klink het voor geen meter
[ Voor 60% gewijzigd door Arnold-D op 08-01-2007 21:09 ]
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Dit is ech te mager voor een openingspost. Je hebt nog niet zelf gezocht (in ieder geval blijkt dat niet), geeft niet aan waarom je voor deze set zou kiezen, en bent blijkbaar ook nog niet gaan luisteren. Kortom, het voldoet niet aan de richtlijnen. Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regimeVerwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:49:
Ik ben van plan om een Sony home cinema system aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met de Sony DAV-DZ810W
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()