Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds juli 2005 zit ik gebonden aan een T-mobile abbootje met een toen gekozen T-mobile MDA compact. Ik moet nog eventjes aangezien ik een 2 jarig abonnement afgesloten heb (stomstomstom)
Apparaatje bevalt me wel nog steeds prima, ik heb nu alleen twee vragen:

- Door veelvuldig gebruik en gestuiter is de behuizing niet echt fraai meer. Vol met deuken en krassen. Wie weet of/hoe en waar ik een mooie niet al te dure nieuwe behuizing kan kopen? Liefst ook gelijk in een mooi kleurtje ofzo!

- Door alle programma's die ik in de loop der tijd erop heb staan en gebruik is het apparaat nou niet echt snel meer. Is dit apparaat ook goed over te clocken? En zo ja hoe? En heeft dit merkbare snelheidswinst?

Trouwens: Om mij heen al vele nieuwere telefoon achtige ppc's mogen proberen (zoals t-mobile vario, varioII, maar vind de mda compact dan nog steeds de mooiste. Niet zo dik en dat toetsenbord is toch vaak te klein voor het echte werk!) Hoop wel op een waardige vervanger rond april 2007 wanneer ik mijn abbo mag verlengen en een nieuw toestel uit mag gaan zoeken!

Afbeeldingslocatie: http://www.2nd-handys.de/img/tmobile_mda_compact.jpg

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24
Door veelvuldig gebruik en gestuiter is de behuizing niet echt fraai meer. Vol met deuken en krassen. Wie weet of/hoe en waar ik een mooie niet al te dure nieuwe behuizing kan kopen? Liefst ook gelijk in een mooi kleurtje ofzo!
De behuizing vervangen is nogal lastig, ik heb zelf mijn oude MDA proberen uit elkaar te halen omdat het speakertje defect was. Het kostte een hoop tijd en helaas is er binnenin ook iets beschadigd tijdens het openmaken waardoor het scherm geen teken van leven meer geeft. Ik zou dus zeggen liever niet vervangen...
Door alle programma's die ik in de loop der tijd erop heb staan en gebruik is het apparaat nou niet echt snel meer. Is dit apparaat ook goed over te clocken? En zo ja hoe? En heeft dit merkbare snelheidswinst?
Er zijn wel wat programmas op internet geloof ik waarmee je de processor, op eigen risico, kunt overclocken. Andere optie misschien is een hard-reset, dan kun je weer alles overnieuw installeren en ben je het snelheidsverlies die door het gebruik is ontstaan terugkrijgen.

Verder als waardige vervanger vind ik op het moment de MDA Compact III erg goed. Ik heb hem zelf ook. Het is gewoon de verbeterde versie van de Compact I. Beter scherm, betere camera, wifi en een ingebouwde gps ontvanger zijn enkele belangrijke verbeteringen.

[ Voor 10% gewijzigd door DustMan4u op 08-01-2007 20:57 ]

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zou je dit willen reposten in het centrale topic:

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.