Toon posts:

LG 37LE2R of toch niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens reviews vinden van deze tv.
Pip werkt alleen met hetzelfde beeld klopt dit?
Ik heb aan analoge antenne verbinding.
Kan ik bv. op rtl4 naar ned1 op een klein scherm kijken?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij zit je naar een oude generatie LG's te kijken. Er zijn namelijk nog maar 2 of 3 winkels in NL die dat ding kunnen leveren. Of hij is te nieuw om terug te vinden in de winkels.

Voor je overige vragen: wendt je alsjeblieft even tot de overige topics hier op GoT of op htforum.nl of gebruik Google even want er is meeer dan voldoende info over te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 08-01-2007 21:06 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:49:
Volgens mij zit je naar een oude generatie LG's te kijken. Er zijn namelijk nog maar 2 of 3 winkels in NL die dat ding kunnen leveren. [small]Of hij is te nieuw om terug te vinden in de winkels./small]

Voor je overige vragen: wendt je alsjeblieft even tot de overige topics hier op GoT of op htforum.nl of gebruik Google even want er is meeer dan voldoende info over te vinden.
Hoe kom je daarbij? het is een nieuw type. Bij BCC voor €999,-
Anders waren er ook reviews geweest bij Kieskeurig.nl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:05:
[...]

Hoe kom je daarbij? het is een nieuw type. Bij BCC voor €999,-
Anders waren er ook reviews geweest bij Kieskeurig.nl
Goed, jij je gelijk. Maar de vragen die je stelt, even onafhankeljik van het type TV, kunnen ook worden beantwoord in andere topics/forums op internet. Misschien een tip om even rond te kijken hier; er wordt zooo ontzettend veel geschreven over plasma & LCD en alle mogelijkheden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 11:07
LG en Sharp worden heel weinig gereviewed. In de winkels zie je ook voornamelijk Sony, Samsung en Philips (Ze hebben ook een behoorlijke berg verschillende modellen (vooral Philips)

De LE serie is de laatste budget reeks die onder de LC25 gepositioneerd wordt. Vreemd genoeg kosten ze ongeveer even veel.

Bovendien is LG zelf erg slecht met het geven van correcte specs. Deze staan zelfs niet in de handleiding.

Er loopt nog een topic over de LG 32lc2 hier op het forum. Hierin wordt ook naar de anderen gewezen, wie weet vind je hier meer info.
Het is wel zo, dat er weinig info over deze LG's op internet te vinden is vergleken met Sony en Samsung.

[ Voor 41% gewijzigd door basset op 08-01-2007 21:11 ]

Hop,hop,hop!