Hallo,
Allereerst ben ik nieuw op dit forum dus bij deze.
Ik heb een probleem met mijn PC maar kom niet echt uit de oplossing.
Ik zal eerst het probleem uitleggen zo ver ik hem opmerk.
Met een koude start start hij goed totdat hij bij het bureaublad komt, dan loopt als de start balk of iets anders aan het laden is gewoon de pc VAST (muis komt stil te staan en doet verder niks meer)
Na een reset of 1 , 2 soms 3 of meer is hij dan eidenlijk doorgeladen en kan ik er mee werken (in een zekere zin)
Ook bij bepaalde programma's of taken uitvoeren loopt hij weer vast (1x resetten is weer genoeg, begint dus niet helemaal opnieuw).
Bij deze dingen loopt hij geheidt vast en meer kan ik zo niet bedenken even :
-Office 2007 opstarten (word, excel etc) opstarten doet hij, maar zodra je met de muis in het programma komt o.i.d loopt de pc vast.
-MSN op afwezig zetten (msn plus, klinkt héél raar maar het is zo)
-Ik heb al een nieuwe voeding gekocht (zat een oude 300watter in en nu een nieuwe 400 watter)
-Mem test overheen geflikkert maar ook geen problemen.
Specs:
-AMD 1800XP
-512 geheugen
-GeForce FX 5200 videokaart
-Asus k7s8x Mobo
-4 maand oud 160gb maxtor hd
-en een iets oudere (jaar ofzo) 80gb WDC hd
Allereerst ben ik nieuw op dit forum dus bij deze.
Ik heb een probleem met mijn PC maar kom niet echt uit de oplossing.
Ik zal eerst het probleem uitleggen zo ver ik hem opmerk.
Met een koude start start hij goed totdat hij bij het bureaublad komt, dan loopt als de start balk of iets anders aan het laden is gewoon de pc VAST (muis komt stil te staan en doet verder niks meer)
Na een reset of 1 , 2 soms 3 of meer is hij dan eidenlijk doorgeladen en kan ik er mee werken (in een zekere zin)
Ook bij bepaalde programma's of taken uitvoeren loopt hij weer vast (1x resetten is weer genoeg, begint dus niet helemaal opnieuw).
Bij deze dingen loopt hij geheidt vast en meer kan ik zo niet bedenken even :
-Office 2007 opstarten (word, excel etc) opstarten doet hij, maar zodra je met de muis in het programma komt o.i.d loopt de pc vast.
-MSN op afwezig zetten (msn plus, klinkt héél raar maar het is zo)
-Ik heb al een nieuwe voeding gekocht (zat een oude 300watter in en nu een nieuwe 400 watter)
-Mem test overheen geflikkert maar ook geen problemen.
Specs:
-AMD 1800XP
-512 geheugen
-GeForce FX 5200 videokaart
-Asus k7s8x Mobo
-4 maand oud 160gb maxtor hd
-en een iets oudere (jaar ofzo) 80gb WDC hd