Ik ben wellicht van plan om een tweedehands Rover 45 (1.8 Club) te kopen uit 2002 met rond de 75.000 km op de teller voor rond de 7500 euro (met wat schade aan de achterbumper). Het lijkt mij een hele aardige prijs (auto heeft veel extra's).
Ik kan alleen niet echt gebruikerservaringen vinden over deze auto (1 ofzo), en al helemaal niet wat het gemiddelde verbruik is. Dus, is er iemand die dat weet (benzine)?
Daarnaast is Rover definitief failliet gegaan in 2005 voor zover ik weet. Weet iemand of dit problematisch is m.b.t. het verkrijgen van eventuele vervangende onderdelen?
Ervaringen van anderen die deze auto hebben (het liefste ook 1.8 uit 2002) zijn uiteraard ook meer dan welkom!
Ik kan alleen niet echt gebruikerservaringen vinden over deze auto (1 ofzo), en al helemaal niet wat het gemiddelde verbruik is. Dus, is er iemand die dat weet (benzine)?
Daarnaast is Rover definitief failliet gegaan in 2005 voor zover ik weet. Weet iemand of dit problematisch is m.b.t. het verkrijgen van eventuele vervangende onderdelen?
Ervaringen van anderen die deze auto hebben (het liefste ook 1.8 uit 2002) zijn uiteraard ook meer dan welkom!
Ja, dit las ik ook zonet in een ander topic hier (over de Rover 75). Da's heel mooi, dan is dat geen showstopperDersan schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:18:
Onderdelen worden nu door catterpillar gemaakt geloof ik
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 27577 op 08-01-2007 20:20 ]