Toon posts:

Naam software

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik en een vriend gaan een systeem in php maken, net zoiets als Joomla, maar dan beter en overzichtelijker!
Maarja, nu moeten we een naam voor het systeem verzinnen!

Dus is mijn vraag:
Weten jullie een naam voor onze software?

Alvast bedankt, Pinda

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Peanuts :)
Een mooie naam voor iets simpels ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Tja en naam bedenken voor een CMS (Om het beeste maar even bij zijn naam te noemen) is moeilijk.

^eensch. Past ook mooi bij zijn nick...

[ Voor 18% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 08-01-2007 19:06 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

SCMS (Simple Content Management Software)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Je gaat een onderhoudssysteem maken, en begint bij het bedenken van de naam? Wat gaat hier fout?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:12:
Je gaat een onderhoudssysteem maken, en begint bij het bedenken van de naam? Wat gaat hier fout?
Ja we willen eerst ff een leuk design en een leuke naam! ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Succes met verzinnen dan :) Kleine tip: begin eerst eens wat te maken, je zou niet de eerste zijn die een coole naam + bijbehorende logo en site hebben en er vervolgens niks meer van terecht komt.

Met SEA heeft het topic niks te maken, met PRG ook niet en stiekum past dit hele topic niet in de devschuur. Ik hoop dat je dan ook begrijpt dat ik je topic sluit. Nu draait het uit op een opsomming en dat zien we hier liever niet. Mocht je de HK inkunnen (yes, ik ben te lui om te kijken of je daar in mag :P ) zou je het daar eens kunnen proberen, maar let dan ook even op de regels aldaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 08-01-2007 19:35 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.