Nadat mijn oude voeding was overleden, heb ik een nieuwe Cooler Master extreme power 380W in de kast gezet. Alle kabeltjes aangesloten, en na het opstarten blijft de pc in POST hangen met een waarschuwing dat "Hardware Monitor" een error gedetecteerd heeft. Mijn opties zijn doorgaan of naar BIOS.
In de bios geeft de monitor aan dat de -5V lijn een voltage van -6.14V afgeeft.
Nu heb ik gelezen dat -5V lijn niet erg is als dat afwijkt, maar ik hoop dat iemand hier dat kan bevestigen of ontkennen.
Het probleem is namelijk dat ik de rest van de week niet meer thuis ben, en mijn vader wel de boekhouding nog moet doen (sinds zaterdagavond).
Kan ik de computer (langdurig) aan zetten, of kan er dan bijvoorbeeld hardware schade optreden?
In de bios geeft de monitor aan dat de -5V lijn een voltage van -6.14V afgeeft.
Nu heb ik gelezen dat -5V lijn niet erg is als dat afwijkt, maar ik hoop dat iemand hier dat kan bevestigen of ontkennen.
Het probleem is namelijk dat ik de rest van de week niet meer thuis ben, en mijn vader wel de boekhouding nog moet doen (sinds zaterdagavond).
Kan ik de computer (langdurig) aan zetten, of kan er dan bijvoorbeeld hardware schade optreden?
No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator