Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Newsleecher & webproxy.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 2.273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb sinds kort een probleem met mijn downloadsnelheid in het programma Newsleecher.Het programma draait prima, alleen mijn downloadsnelheid is heel onstabiel. De snelheid wisselt heel erg en gaat van 600kb/s heel snel naar 100kb/s en weer terug. Het resultaat is dus dat het downloaden niet erg opschiet. Nou kreeg ik laatst een foutmelding van het proces webproxy.exe dat afgesloten werd ten gevolge van een fout (het std "foutenrapport verzenden" schermpje. Nadat webproxy.exe was afgesloten gijg het downloaden inneens heel constant en bleef hij netjes constant op de maximale downloadsnelheid. Nou las ik dat het webproxy.exe een proces is van Panda Internetsecurity en dat het beter is om niet af te sluiten. Het is overigens ook niet mogelijk om deze af te sluiten ik krijg dan de melding; "Kan bewerking niet voltooien, een apparaat dat op het systeem is aangesloten werkt niet". Maar ik wil graag wel mijn downloadsnelheid stabiel hebben. Is er iemand die me kan helpen? Bij voorbaat dank

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Ga gewoon met een RAM-editor in het proces van webproxy.exe lopen kloten wanneer je wilt downloaden, dan sluit je hem wel af :Y)

Serieus: kijk in de opties van Panda Internet Security of je webproxy.exe (en de dienst die erbij hoort) kunt uitschakelen?

We are shaping the future

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer het eens af te sluiten met Process Explorer ?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ja, die panda rotzooi eraf, en vervangen voor iets beters. Ik hoor zeer veel berichten over Panda + usenet, en die zijn zelden positief :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee wil panda er niet afgooien, heb immers een originele betaalde versie dus wacht iig nog een jaartje.

Ik heb met wat gefriemel het proces weten af te sluiten met process explorer, bedankt voor de tip en snelle reacties!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:42:
Nee wil panda er niet afgooien, heb immers een originele betaalde versie dus wacht iig nog een jaartje.

Ik heb met wat gefriemel het proces weten af te sluiten met process explorer, bedankt voor de tip en snelle reacties!
Nou dat heeft nut, functies van een firewall/anti-virus afsluiten 8)7
Dan kun je net zogoed niks gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
nee k weet t, zet zo me oude norton er maar weer op heb k iig wat

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Norton :')

Ga dan voor McAfee of NOD32, die zijn veel beter en minder belastend voor je systeem...
Modbreak:Of post niet offtopic in een thread, dat kan ook wel eens een idee zijn d:)b :/

[ Voor 31% gewijzigd door pasta op 09-01-2007 02:20 ]

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
zal vast zo zijn, mar heb op t moment niks anders

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Je kan ook AVG Free Edition downloaden bij Grisoft, gratis en voor niks en werkt prima.

Ennuh Norton Antivirus... installeer dan een echte virusscanner en niet een grote puinhoop die heel je systeem op zijn kop zet..

[ Voor 35% gewijzigd door Borizz op 08-01-2007 21:42 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 15:32
Ik kreeg vandaag een soortgelijke foutmelding. Ik gebruik McAfee 2007 en daar gebruikte emproxy.exe 100% CPU usage. Vervolgens crashte mijn PC, ik was net met newsleecher een film aan het binnen trekken. Als ik nu newsleecher opstart dan krijg ik een foutmelding die ik niet kan weg klikken. Daardoor is newsleecher nu niet meer te gebruiken. Emproxy is een email scanner van McAfee beveiligingscentrum en is volgens mij zoiets als webproxy van Panda.
Op forum van McAfee staat er meer over emproxy.exe en hoe je daar vanaf kan komen. Op de help website van Panda stond een stuk over webproxy.
http://panda-software.sit.../index.asp?ID=182&filter=

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Doet Avast ook, zit een NNTP scanner in. Die kan je gewoon in de opties uitzetten. Ik had hetzelfde probleem en gweoon opgelost door NNTP scanning uit te zetten (poort 119)

Mijn iRacing profiel

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Panda 2007 heeft deze optie niet, ik moet eerst P2007 disablen, dan aflsuiten en dan pas werkt Newsleecher....Ik zie ook geen nntp of dergelijke opties in de instellingen...weet iemand een oplossing behalven een andere avscanner?

Verwijderd

Kun je niet een firewall rule aanmaken en tcp poort 119 in een trusted zone zetten? Zowel in als uitgaand? Ik ken verder panda niet zo goed omdat ikzelf het een $#@^*& pakket vind. Als alternatief voor internet security pakket kan ik zonelabs aanbevelen ( draai ik nu ook ). Werkt erg goed en vrij licht.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:01
Allemaal moeilijke en flame verhalen overdat panda niet goed is... Dit is natuurlijk een personelijke kwetsie, als ts graag een traag systeem wilt of niet goed beveiligt moet hij hierop blijven.

Om toch iets mee te delen aan dit topic komt hierbij mijn idee;

Uninstalleer Panda internet ding (het programma waar het proces inzit.)
ga downloaden en controleer je downloadsnelheid/stabiliteit.
Wanneer hij nu wel stabiel is, is de keuze aan ts; of wel panda en traag download, of geen panda en snel download.

probleem gevonden en met passende oplossing.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Tsja, dit zegt Panda Support Belgie :-)

Geachte, De virusscanner kan niet ingesteld worden om bepaalde poorten te negeren. Help ons om de technische ondersteuning te verbeteren. Geef uw mening over de geboden technische ondersteuning via de volgende link: http://www.pandasoftware.es/right/TechSupport/BenH6.html Met vriendelijke groeten, David VerstraetenTechnical Support Engineer Panda Software Benelux
Pagina: 1