Toon posts:

P4P 800S SE drivers installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik ben in bezit van het volgende systeem:

Besturingssysteem: Microsoft XP Home Edition (5.1 Build 2006)
Proccesor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00 GHz (2 CPUs)
Geheugen: 1022MB RAM
DirectX - versie: DirectX 9.0c
Moederbordnaam: Asus P4P800S SE (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Voeding: 520W

En ik wil graag mijn moederbord drivers updaten. Weet iemand van jullie hoe ik dit moet doen?

Gr. Kees.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Op de site van Asus kan je alle drivers voor jouw moederbord vinden :)
Ook op de CD die je bij het moederbord kreeg staan normaalgezien alle benodigde drivers. Deze kunnen wel een oudere versie zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb het zelfde mobo, en op de site van ASUS staan gewoon de laatste drivers inclusief installatiehandleiding. Wat is daar zo moeilijk aan :?

Edit: BIOS-update: niet aan beginnen tenzij je echt problemen ondervindt. Want zo te horen ben je niet echt ingevoerd op dit gebied, en dat risico wil je dan niet lopen ;) Nofi.

[ Voor 38% gewijzigd door The Eagle op 08-01-2007 16:51 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ben op dit gebied geen expert maar ik zal even gaan rondneuzen.

Nog een andere vraag, ik heb net een andere videokaart aangeschaft, namelijk een 6800GT AGP. Deze werkt niet goed, kan dit zijn doordat ik verkeerde mobo drivers heb geinstalleerd?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Een van de eisen voordat je een topic opent, is om zelf even wat inzet te doen, dus ook een aantal dingen op te zoeken en te lezen, en zoals The Eagle al zei, op de site van ASUS staan gewoon de laatste drivers en zelfs de handleiding hoe je die kunt installeren.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je geen chipset drivers hebt geinstalleert kan je OS de AGP-poort niet goed aanspreken. Dan is het ook niet raar dat je AGP kaart niet goed werkt :z

Verder klopt er weinig van je specs - 1022MB RAM is zo goed als onmogelijk (512MB + 256MB + 128MB + 64MB + 32MB + 16MB + 8MB + 4MB + 2MB :? :+ ), er bestaan geen dual P4 moederborden, dus heb je geen 2 CPUs maar een CPU met HT. En je meldt niet welke voeding je hebt (520W kan iedere aap erop schrijven). Verder is de relevantie van DirectX versie voor je hardware erg onduidelijk.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.