Toon posts:

Streamen .ts files naar Xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 880 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zonder Windows Media Center kun je via Windows Media Player 11 videobestanden streamen. En dat is me ook gelukt. Ook is het gelukt om HD .WMV bestanden te streamen naar mijn Xbox. Maar kan dat ook met .ts files?

Windows Media Player ziet die .ts bestanden ook niet in de library, dus datzelfde geldt voor de Xbox.

Ik heb ook HDTV pump geinstalleerd, .ts bestanden kunnen dus wel afgespeeld worden WMP11, maar hij en de Xbox zien ze niet. Iemand een oplossing?

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
.TS? bedoel je niet .VOB? Vob-files zijn je videobestanden (MPEG2) oid...

Kan me herinneren dat ik gewoon vobs kon streamen, maar dan niet met ondertiteling....

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
LiquidSmoke schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:57:
.TS? bedoel je niet .VOB? Vob-files zijn je videobestanden (MPEG2) oid...

Kan me herinneren dat ik gewoon vobs kon streamen, maar dan niet met ondertiteling....
.TS is TransportStream opgenomen van de satelliet (waarschijnlijk een dreambox ofzo ;-) )

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
ah zo, wanneer je een codec hebt dat je deze kunt afspelen met wmp, is het mogelijk om deze streams te transcoden en af te spelen.

ik doe zelf laatste tijd RealMedia streamen naar mijn X360 mbv TVersity...

Verwijderd

En doe je dit dan dmv Windows MCE of ook gewoon een XP PC + WMP11 ?

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02 12:56

Aldmar

Niks...

Ik stream via Media Center en het enige wat ik hoefde te doen, was hdtvpump installeren. http://www.dvbportal.de/projects/hdtvpump/
Op de site staat dat het voor MCE en voor WMP10 is, dus ik weet niet zeker of het werkt met WMP11 maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Installeren is een makkie en daarna loopt het vlekkeloos. Je hoeft niets in te stellen oid.

Verwijderd

Ik kan .ts files streamen naar de Xbox 360 door de Media Center plugin te installeren via www.xbox.xom/pcsetup

De HDTV files (.ts) zijn extreem goed kwalitatief, je kijkt je ogen uit, ik kan er alleen geen ondertitels in krijgen helaas, heeft iemand dat toevallig aan de praat?

HDTVpump dient overigens geinstalleerd te zijn.
Pagina: 1